Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse ligger på den franske rockstar sida så skal vel i alle fall ha dem :)

fr-fr.ast.swe.nor-lineup.jpg

Av dem er electrolytes og punched fruit mest spessielle fordi vi ikke har dem i Norge

Fant bare 4 av disse på den franske siden jeg- Original - Punched Guava - Punched og Juied- men har noen franske energidrikk kontakter jeg kan spørre om rockstar evt andre energidrikker

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Er den nye burn-en sugarfree eller den vanlige?

Skrevet

Er den nye burn-en sugarfree eller den vanlige?

Dette er den nyeste Burn-en - Ståle OL edition, har ikke funnet den enda og vet ikke helt om det er 250 eller 485ml.

post-180894-0-73777000-1390417109_thumb.jpg

Er ikke lenge siden jeg fant en "ny" burn Sugarfree som hadde hadde tenksten "Sugarfree" og "original Falvour" (den forrige hadde kun "Sugarfree")

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Så du postet bildet på facebook, ble forvirret av at logoen var grå :)

Skrevet

Så du postet bildet på facebook, ble forvirret av at logoen var grå :)

Det er nok en Original- Tror den røde fargen på jakka er "fargen på flammen" Vet at de andre OL burnene som er i sverige og ungaren er Original ;)

vet ikke om denne er 250ml eller 485ml, var ikke lett å skille på bilde. men de de andre OL burnene i sverige og ungaren er 250ml.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Virker logisk iallefall :)

Skrevet

Spurte Burn og fikk svar at boksen kommer på 485 ml! :D dette blir morsomt, ettersom de andre landene har fått 250ml bokser! :)

Slenger med bilde av en ny morsom sak jeg fikk i posten idag, nemelig en Burn Dispenser for 250ml bokser

post-180894-0-48715800-1390508937_thumb.jpg

Skrevet

Virker som om mange her inne drikker ekstremt mye brus, dvs får i seg mye sukker :p Tenker dere ikke på diabetes eller lignende da? :)

Har sjekket meg for diabetes jeg, ble litt bekymret men det var ingenting så da kjører jeg på igjen :tease:

Skrevet

Virker som om mange her inne drikker ekstremt mye brus, dvs får i seg mye sukker :p Tenker dere ikke på diabetes eller lignende da? :)

Har full legesjekk og tar mange prøver for tiden (er syk men finner ikke ut av det) har da testet meg for diabetes og alt mulig- er egentlig i grei form, selv om jeg er feit :p prøver og begrense inntaket av energidrikker med maks en enhet om dagen (helgene kan det kanskje bli et par flere blandet med noe annet ;) - ellers går det veldig mye i Pepsi Max :p

Skrevet

Jeg drikker ikke stort mer enn 4 stykk i uka xD Men husker godt at i sommerferien kunne det fort vært 3 stykk vær dag :p (Fikk gratis av en kompis)

Skrevet

Alt for få nye energidrikker som lanseres i Norge for tiden synes jeg :p

Skal til Spania (Tenerife) til sommeren, hvilke kan jeg vente meg å finne der? :)

Skrevet

Skal til Spania (Tenerife) til sommeren, hvilke kan jeg vente meg å finne der? :)

Forksjellige design på rockstar 355ml og neon billigmerker :)

Skrevet

Ikke lenge til Burn med Ståle kommer, og forhåpentligvis ikke lenge til Burn blue refresh new design :)

Skrevet

Blue refresh med nytt design har jeg allerede, fra Danmark. Jeg tenkte mer på nye modeller/smaker, ikke nye utgaver av bokser vi allerede har. Se på Monster/Rockstar f. eks., de har jo helt villt utvalg i USA, men i Norge har vi 3-4 forskjellige... :p

Skrevet

Har sjekket meg for diabetes jeg, ble litt bekymret men det var ingenting så da kjører jeg på igjen :tease:

Har full legesjekk og tar mange prøver for tiden (er syk men finner ikke ut av det) har da testet meg for diabetes og alt mulig- er egentlig i grei form, selv om jeg er feit :p prøver og begrense inntaket av energidrikker med maks en enhet om dagen (helgene kan det kanskje bli et par flere blandet med noe annet ;) - ellers går det veldig mye i Pepsi Max :p

Jeg drikker ikke stort mer enn 4 stykk i uka xD Men husker godt at i sommerferien kunne det fort vært 3 stykk vær dag :p (Fikk gratis av en kompis)

Ja, jeg skal kutte ut brus og slikt ett halv år nå. Det stopper meg ikke å same energi drikker, for jeg kan jo drikke de til sommeren når de halve året har gått :p Gjør det litt på grunn av helse samtidig som jeg har mål for å bli sterkere i år. Dermed så mener jeg ikke at det sømmer seg med slike drikker, men til sommeren så skal jeg drikke som bare det helt til jul. Får håper at jeg klarer å begrense meg da, slik at det halve året uten brus ikke gjør noen nytte i det hele tatt :p

Skrevet

Jeg har ikke kuttet ned på brus og energy drink noen gang, startet å trene i mai i fjor og har blitt ganske mye sterkere uansett, det har ikke for mye å si, men uansett lurt å holde seg unna :) F.eks når jeg starta så hadde jeg ca 120 i markløft, nå har jeg 170, 60 i knebøy, 100 nå, kunne løfte 140 over gulvet, nå greit 240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...