Daron Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 har fulgt alle tutorials og lasted ned både modloader og modloader mp.. lastet de inn i minecraft.jar filen, og slettet META INF.. alt etter boken.. Men når jeg starter minecraft så blir det en liten pause mens spillet prøver å laste og så får jeg opp en feilmelding fra modloader om at spillet har krasjet, og et tilbud om å sende inn en feilmeding.. Bruker minecraft 1.8
Jorndel Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Jeg er ikke helt sikker men. Prøvd og kjøre det som administrator. Endre kompabilitet for programmet. Har du orginal eller pirate verson?
Daron Skrevet 28. september 2011 Forfatter Skrevet 28. september 2011 hjalp ikke å kjøre som admin.. ja det er original... la med feilmeldingen hvis noen kan lese den.. --- BEGIN ERROR REPORT 5424363c -------- Generated 28.09.11 15:09 Minecraft: Minecraft Beta 1.8.1 OS: Windows Vista (x86) version 6.0 Java: 1.6.0_26, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce 9800 GTX/9800 GTX+/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation java.util.zip.ZipException: invalid entry size (expected 1381629960 but got 832 bytes) at java.util.zip.ZipInputStream.readEnd(Unknown Source) at java.util.zip.ZipInputStream.read(Unknown Source) at java.util.zip.ZipInputStream.closeEntry(Unknown Source) at java.util.zip.ZipInputStream.getNextEntry(Unknown Source) at ModLoader.readFromClassPath(ModLoader.java:1108) at ModLoader.init(ModLoader.java:825) at ModLoader.AddAllRenderers(ModLoader.java:186) at aam.<init>(aam.java:61) at aam.<clinit>(aam.java:10) at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:259) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:629) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT 5ada5bb3 ----------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå