Kim'Ern Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Jeg tenker og skaffe meg et kult vannkjølingsanlegg, men vet ikke hvordan jeg skal bygge og hvor jeg skal gjøre det men det er 1155 socket jeg skal ha og 2x zotac gtx 590 3073MB Jeg har hørt om EK-waterblocks- Koolance Jeg setter pris om noen kan sette opp anlegg til dette bygget Kabinett: Corsair Obsidian 800D PSU: Cosair AX 1200W Penger er ikke noe hinder
Iexo Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Tipper du får mest hjelp om du flytter dette til kjøling / vannkjøling. Ellers så kan jeg rekomendere god planlegging når det er snakk om vannkjøling av mange komponenter og mye "stash". Og ikke minst ett stort intresse for det da det som oftest IKKE er vedlikeholds fritt. Du finner mye her: http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=index&zenid=a1947408ce4729494e1dbb434af34a17 meget bra butikk med god support. Iexo.
Mgut Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 ¨kan også anbefale deg å kjøpe fra techbay, super service derfra og mange utvalg techbay.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå