Gå til innhold

– La oss snakke iPhone


Anbefalte innlegg

"-La oss snakke iPhone"

"-De nye iPhonene kommer i neste måned"

"-iPhone 5 blir annonsert 4. oktober"

 

Hvor mange flere artikler skal skrives om iphone 5 og den kommende pressekonferansen? Tenk om alle mobiler skulle fått like god artikkeldekning før noen i det hele tatt vet noe som helst om spesifikasjonene på mobilene...

 

Er målet alltid å ha en iphone-artikkel blant de fire siste sakene som vises over headeren på forumet?

 

Vinn media, vinn alle

 

Ellers har jo Android hatt denne talestyringen i snart et år nå:

http://www.youtube.com/watch?v=gGbYVvU0Z5s

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange flere artikler skal skrives om iphone 5 og den kommende pressekonferansen? Tenk om alle mobiler skulle fått like god artikkeldekning før noen i det hele tatt vet noe som helst om spesifikasjonene på mobilene...

Ja, stakkars deg... Det er ingen som tvinger deg til å lese disse sakene.

 

Ellers har jo Android hatt denne talestyringen i snart et år nå:

Ja, og det har også iOS hatt, via diverse apps i AppStore. Google sin Voice Search er også tilgjengelig der.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1317201939' post='18371350']

Ja, stakkars deg... Det er ingen som tvinger deg til å lese disse sakene.

 

Nettopp. Men jeg påpeker bare idiotien i å lasse på med ene iphone 5-artikkelen etter den andre før noen i det hele tatt vet hvordan denne mobilen blir. Det er ikke rart iphone blir populær når media i så stor grad fungerer som nyttige idioter for Apple.

Lenke til kommentar

Mengden artikler har nok med interessen som amobil registrerer, både gjennom klikk og kommentarer, på dette stoffet. Men er enig i at det er absurd med så mange artikler som stort sett bare er drøvtygging av spekulasjoner, og er selv gått lei av dette intetsigende pjattet for lenge siden. På tirsdag kveld skal jeg derimot lese en artikkel eller to om iPhone 5, med en litt større interesse. ;)

Lenke til kommentar

Personlig er eg veldig glad i Apple, og setter veldig pris på sånne rykte. Men eg forstår veldig godt at alle ikkje deler min interesse for Apple. Det er lett å sei "ikkje les dei artiklane om Apple da", men uansett så får man ei kjensle av at det er veldig mykje Apple. Til og med eg blir lei nokre gonger. Mitt forslag er å ha ein artikkel av typen "Rykter rundt iPhone 5 (sist oppdatert xx.xx)".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...