sonicdeathmonkeys Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 Skal kjøpe meg en ssd til å legge os på. Jeg har null oversikt over data, men ser at en del har skrevet opp hovedkortet i posten sin. Mitt hovedkort er Asus m4n78-am. Jeg bruker pcen kun til bilderedigering, film, nettbruk osv. Aldri spill. Har dere en billig ssd å anbefale?
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 Skal kjøpe meg en ssd til å legge os på. Jeg har null oversikt over data, men ser at en del har skrevet opp hovedkortet i posten sin. Mitt hovedkort er Asus m4n78-am. Jeg bruker pcen kun til bilderedigering, film, nettbruk osv. Aldri spill. Har dere en billig ssd å anbefale? 64GB holder i plentig, kan anbefale denne f.eks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634433#reviews
oslo72 Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 (endret) Tja, jeg har denne: Corsair F115. Fornøyd med den. Liten vits i å kjøpe en SATA3 SSD til det hovedkortet, ihvertfall. EDIT: Anbefaler mer enn 64GB, da du også kan legge inn PhotoShop/bildebehandling etc på SSD'en i tillegg. Kommer vel mer an på hvor mye du har til rådighet. Endret 27. september 2011 av oslo72
LMH1 Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 Jeg ville gått for: Crucial m4 SSD 2,5" 128GB SATA 6 Gb/s (SATA3.0), 415MB/175MB/s read/write Selv om den er sata 3, så er den nok veldig framtidrettet. Har selv en slik og responstiden er veldig god etter en firmwareoppdatering som bør gjøres for å få bedre ytelse. Selv om man ikke får top ytelse, trenger man neppe å kjøpe ny ssd før lagringsplassen blir full. Ytelsen er ikke noe å si på.
sonicdeathmonkeys Skrevet 29. september 2011 Forfatter Skrevet 29. september 2011 Da er m4 bestilt. Takk skal dere ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå