Oly Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Det er nok en hel del på dette forumet som har hørt om CS Promod før, samt en hel del som ikke vet hva dette dreier seg om. CS Promod er en mod til CS Source, som kort fortalt gjør alt for å imitere CS 1.6, men med CS Source sin nyere grafikk. Her er kjente om kjære maps som dust2, nuke, inferno og train redesignet fra grunnen av for å få samme layout som 1.6 varianten, så det er vekk med ødelagte biler, tønner og palmetrær midt i veien som i CSS's dust2. I tillegg er playermodellenne laget på nytt for å matche 1.6 modellene sin størrelse, recoilen justert slik at den skal minne mest mulig om den på som er å finne i 1.6 samt alt annet som gjør CS 1.6 til det spillet det er den dag i dag. Jeg laget tidligere en tråd om CS Promod da beta 1.04 var lansert, og jeg kan starte med å si at om beta 1.04 gav dere en vond ettersmak, så er beta 1.08 milevis foran. Nå som CS:GO har blitt annonsert er det nok mange som hadde håpet et CS med gameplayet til 1.6 og CSS sin grafikk; så nå har dere denne gratis modden til CSS. Jeg kan starte med å si at denne versjonen tok pusten fra meg, så ikke nøl med å prøve denne utgaven av CS Promod CS Promod sin hjemmeside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå