Gå til innhold

Erfaringer med å lese e-avis (aftenposten) på Android nettbrett?


glotón

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å skaffe meg et nettbrett. Er ikke interessert i å kjøpe iPad, men ønsker et android-basert brett.

 

Et av de viktigste bruksområdene blir å lese nettaviser. Særlig er jeg interessert i aftenposten sitt e-Avis abonnement siden jeg kan få tilgang til dette via familien. Jeg ser imidlertid at aftenposten har valgt å ikke lage en egen android app, men kun for ipad. Er det noe som har erfaringer med aftenpostens e-avis i nettleser? Fungerer det bra å lese det der? Jeg vil jo tro det fungerer dersom man har flash-støtte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for respons :) Ser nå at jeg uttrykte meg litt uklart. Jeg mente egentlig ikke nettaviser generelt, men spesialabonnement for e-brukere. F.eks når det gjelder aftenposten er det denne abonnementsformen som er aktuell for meg: http://a.aftenposten.no/kjop/article2842.ece

 

Jeg har aftenposten iPad versjon, og den er meget behagelig å lese. Det som er dumt er at det ikke er noen egen android app, dvs at jeg i så fall må bruke den versjonen som er ment for pc, og det er særlig denne versjonen jeg lurer på hvordan vil se ut på et android nettbrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...