SophiaAustinI Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Hei ! Når jeg barberer leggene så blir det prikker på hver utside av leggene ! Har på "AfterShave" men jeg har forsatt prikker ? Og når jeg gjør en intim barbering blir det svarte prikker etter hårene . Noen som vet hvordan man får vekk dette ?
M4RKU5 Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Du kan vel vokse hårene? Også kan du bruke epilator på leggene.
SophiaAustinI Skrevet 22. september 2011 Forfatter Skrevet 22. september 2011 Du kan vel vokse hårene? Også kan du bruke epilator på leggene. :/ HmmM :]
BuffyAnneSummers Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Dette er naturlig og lite du kan gjøre med da det er din hud som reagerer på barberingen. Prøv unirens fra kondomeriet, den beroliger huden og skal minske røde prikker. Forøvrig burde du også eksfoliere, utifra hva jeg hører om ''svarte prikker''. Dette kan komme av at hårene sliter litt med å vokse ut igjen. Hvis man vokser/epilerer så ''slipper'' man ikke disse problemene hvis voksing/epilering ikke blir gjennomfør regelmessig så huden blir ''vandt'' med dette. Vedrørende inngrodde hår så vil det bare bli verre da hårene blir tynnere og får større vansker med å vokse ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå