Gå til innhold

Billigejakke.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For å ikke nevne kyllingbein blant "dunet".

Hvis trådstarter står bak siden burde han/hun for lengst skjønt at dette er dødfødt. I hans andre tråd påstå han/hun at det for snakk om kjøp til seg selv, men man kan jo lure..

Edit: Trådstarter er uansett spesifikt ute etter en piratkopi (det er så kult å støtte mafiavirksomhet) fordi han/hun ikke har råd til en ekte Canada Goose-jakke til bruk i det iskalde Bergen.

Endret av lokeland
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er TS som har skrevet feil i tittel. Domenet ligger på .com.

.com siden er flott oversatt med google.translate eller tilsvarende. Ergo tøysenavnet "billigejakke".

Skrevet

Nei, det er TS som har skrevet feil i tittel. Domenet ligger på .com.

.com siden er flott oversatt med google.translate eller tilsvarende. Ergo tøysenavnet "billigejakke".

Ahh.

Men i så tilfelle ser eg ikke problemet. Det er jo en HAUG av bilder der trådstarter kan kose seg med.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nå er det på tide å holde syltelabbene dine unna tastaturet en stund tror jeg. Ingen her har kjøpt jakke fra billigejakke.no og ingen vil dele bilder med deg.

Skrevet

Nå er det på tide å holde syltelabbene dine unna tastaturet en stund tror jeg. Ingen her har kjøpt jakke fra billigejakke.no og ingen vil dele bilder med deg.

Jeg vil dele bilder!

Se her, en Super Mario-bamse!

294447_10150358325431000_676260999_10766820_5582238_n.jpg

• Liker 4
Skrevet

Jeg har bestilt jakke fra billigejakker.com, og fått jakken. Mulig det var dumt i utgangspunktet, men om det er noen som ikke kan norsk som har siden gjør ikke meg noe så lenge jeg får det jeg vil ha. Jeg forventet ikke å få en ekte Canada Goose- jakke, men om den ikke er ekte, er det i alle fall ikke lett å se! Det er forresten ingen kyllingbein i jakka som noen trodde her. Jakka er varm og god! :cool:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har bestilt jakke fra billigejakker.com, og fått jakken. Mulig det var dumt i utgangspunktet, men om det er noen som ikke kan norsk som har siden gjør ikke meg noe så lenge jeg får det jeg vil ha. Jeg forventet ikke å få en ekte Canada Goose- jakke, men om den ikke er ekte, er det i alle fall ikke lett å se! Det er forresten ingen kyllingbein i jakka som noen trodde her. Jakka er varm og god! :cool:

Takk for at du bidrar til å finansiere kriminalitet og narkotikatrafikk, øke varekostnadene for oss andre, presse frem outsourcing av arbeidskraft og undergrave produktutvikling og grundervirksomhet.

And btw, sjekk kontoutskriften din regelmessig. Bare et tips.

edit: Glemte å ta med sosial dumping av lavtlønnede unge og eldre fabrikkarbeidere.

Endret av nomore
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Takk for at du bidrar til å finansiere kriminalitet og narkotikatrafikk, øke varekostnadene for oss andre, presse frem outsourcing av arbeidskraft og undergrave produktutvikling og grundervirksomhet.

And btw, sjekk kontoutskriften din regelmessig. Bare et tips.

edit: Glemte å ta med sosial dumping av lavtlønnede unge og eldre fabrikkarbeidere.

Bare hyggelig

Endret av emiliiee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...