Gå til innhold

Derfor er Deus Ex-«sjefene» så vanskelige (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sleit litt med Lawrence Barrett siden jeg ikke så en sånn "ultimat gunfight" komme og var ikke så forbredt..

Yelena Fedorova var motsatt siden istedet for å møtte beine ifra en kar som skyter deg så snek hun seg opp på meg, taktikken "jag hun med heavy rifle" fungerte etter et par forsøk :p

Jason Namir var helt klart den letteste, selv om alle augsa mine var hacket, dro fram granatkasteren og luncha han før han hadde gjort seg klar til fighten, det tok ca 6 sekunder.. Ble veldig overrasket..

For å kverke Zhao Yun Ru handlet det mer med å være tålmodig..

 

Men man la veldig godt merke til at bosstaktikken var veldig variert fra taktikken man ble belønnet for i resten av spillet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en forklaring på hvorfor dette spillet var møkk. Rushet og uferdig er det jeg kan si. Makan til fæl uferdig grafikk, kjedelig bane-design og forferdelig gameplay. Ikke noe slår Deus Ex 1

Skrevet

Makan til fæl uferdig grafikk, kjedelig bane-design og forferdelig gameplay.

 

Forklar gjerne meir i detalj.

 

Grafikken er jo beviselig, i beste fall det jeg vil kalle middelmådig. Det er vel ganske enkelt å se?

 

AtW

Skrevet

Tja, middelmådig er i grunn det ein kan forvente av eit multiplattformspel i 2011, så eg kan ikkje heilt forstå at det skil seg ut der, men no har eg berre sett PC-versjonen. Forstår heller ikkje heilt nemninga "uferdig". Graut-teksturar her og der for å kompensere for konsollminne, joda - men uferdig? Det var uansett ikkje det med grafikken eg lurte mest på, snarare korleis gameplayet, som har ein veldig tydeleg arv frå DX1, kan vere "forferdelig", når "ingenting slår DX1".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...