Gå til innhold

TL: 25.09.11, Vålerenga - Rosenborg, Ullevål Stadion

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

"Tendensen tyder på at Rosenborg ofte får straffespark når de trenger det. " Flott at nettavisen driver med seriøs journalistikk. Tror heller antall straffer når RBK "trenger" det kommer av at vi desverre har en tendens til å åpne kamper svakt for å styre andreomganger mens vi jager mål/poeng.

Endret av Torinogut
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Tendensen tyder på at Rosenborg ofte får straffespark når de trenger det. " Flott at nettavisen driver med seriøs journalistikk. Tror heller antall straffer når RBK "trenger" det kommer av at vi desverre har en tendens for å åpne kamper svakt for å styre andreomganger mens vi jager mål/poeng.

Enig, så enig!!

Og hvem er det forresten som tar Nettavisen seriøst..?

• Liker 1
Skrevet

Nå begynner det å nærme seg! Har ikke vært smart nok til å ha snacks i huset til kampen, så det får bli brownies fra i går og så benke seg foran TV-skjermen :new_woot:

Og må si jeg fryder meg over at Sogndal og Odd leder!

Skrevet

"Tendensen tyder på at Rosenborg ofte får straffespark når de trenger det. " Flott at nettavisen driver med seriøs journalistikk. Tror heller antall straffer når RBK "trenger" det kommer av at vi desverre har en tendens for å åpne kamper svakt for å styre andreomganger mens vi jager mål/poeng.

Ikke verst. Har de endelig funnet noe annet å skrive om enn Torres?

Skrevet

Oj, har ikke sett denne kamptråden. Satser på hattrick av Chibbu idag. Issah kommer forhåpentligvis til å holde igjen enga. Han overrasket meg positivt i forrige kamp, så satser på at han spiller bra, også idag.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Trodde det var tåke jeg. Bare tåkeprat i oslo vett.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Spørs da, langt lista høyt denne dommeren.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sitter nesten å regner med hjelp fra keeperen jeg. X-rbkkeepere har til vane å være snill når Rbk kommer på besøk(Jarstein,Aarason osv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...