Treblad Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Litt småsleipt å spoile for de uvitende medlemmene her? Angående den nyeste Harry Potter boka fikk jeg spoila hvem som skulle dø - heftig kjedelig. Det du sier her, ludvig, skjønner jeg ikke.... :-?
Uderzo Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Litt småsleipt å spoile for de uvitende medlemmene her?Angående den nyeste Harry Potter boka fikk jeg spoila hvem som skulle dø - heftig kjedelig. Det du sier her, ludvig, skjønner jeg ikke.... :-? Ikke jeg heller, det er ingenting som skjer som har direkte noe med historien å gjøre. Altså ingenting viktig
Velmont Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Traileren er nede eller noe Får ikke lasta ned.. Uansett, drit nå i alle disse spoiler-tingene. Frodo dør, ferdig med det, trenger ikke si mer. :-? Nå var jeg også med på den spoil-saken da , menmen 8)
Uderzo Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Poenget er at det er ikke en spoiler Frodo dør ikke, hvor mange ganger er jeg nødt til å si det !
miCro Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Litt småsleipt å spoile for de uvitende medlemmene her?Angående den nyeste Harry Potter boka fikk jeg spoila hvem som skulle dø - heftig kjedelig. Det du sier her, ludvig, skjønner jeg ikke.... :-? Det eneste stedet jeg har sett dette blitt nevnt var i en tråd som het "Hvem dør i den nye Harry Potter boka" elns, så du bygger litt opp til det selv ved å faktisk lese den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå