V. Haugen Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Det spørs likevel om de slår "Sjakk Matt" på konkurrentene. Chess gir deg fri bruk til 1. april
- Slaktarn - Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Det er fortsatt 199,- i mnd for mye. OneCall Faktura har jeg nå brukt et par år og har ennå tilgode å se en regning på over 100,-. I rolige perioder (på opptil et halvt år) ser jeg ikke noe til regninger overhodet. Men, det skal sies at jeg ikke er noen storbruker akkurat :!:
Mellom rom? Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 For meg så er det gull verdt... Sparer rundt 200 kr i mnd på det bruker fort mye data når man ser på youtube videoer, er på spotify eller deler internett med mac/pc utenfor wifi... Og det er ikke maks 6 GB i mnd, det er bare at de struper hastigheten da... Hvis ikke jeg tar helt feil.
Runar Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Det er fortsatt 199,- i mnd for mye. Du mener mobilbruk skal være gratis? 1
- Slaktarn - Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Det er fortsatt 199,- i mnd for mye. Du mener mobilbruk skal være gratis? Skal vi se.. les alle ordene nedenfor og prøv igjen Det er fortsatt 199,- i mnd for mye. OneCall Faktura har jeg nå brukt et par år og har ennå tilgode å se en regning på over 100,-. I rolige perioder (på opptil et halvt år) ser jeg ikke noe til regninger overhodet. Men, det skal sies at jeg ikke er noen storbruker akkurat :!:
Anbefalte innlegg