Gå til innhold

[Løst] Video tekst til dvd (Svar FORT)


Anbefalte innlegg

Heii :D Jeg har lånt en film av en venn, men det er bare svensk tekst, så jeg skjønner jo ikke bæret .. Men så tenkte jeg "Kan jo ikke være så vanskelig og legge til norsk tekst, så jeg lasta ned tekten på filmen, åpna mappene på filmene.. VIDEO_TS og AUDIO_TS. På audio var det ittno, men på video var det:

VIDEO_TS.BUP (Bupfil)

VIDEO_TS.IFO (Ifofil)

VIDEO_TS.VOD (Vobfil)

VTS_01_0.BUP (Bupfil)

VTS_01_0,IFO (Ifofil)

VTS_01_0.VOB (Vobfil)

VTS_01_1.VOB (Vobfil)

VTS_01_2.VOB (Vobfil)

VTS_01_3.VOB (Vobfil)

VTS_01_3.VOB (Vobfil)

 

Menså skjønner jeg ikke, hvor skal TEKSTEN ligge? ...

Takker for alle svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.

last ned subtitles online og dreg filen du lastet ned inn i media spiller vinduet... antar du ikke bruker windows media player vell? :ohmy::nei:

PS: instruksjonene er beregnet for ved bruk av media player classic.. kan nok funke i vlc maybe :hmm:

Skal se den på tven da ._. det er subitles på svensk, men jeg lurer på, hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres?

Det er bare dårlig hjemmelaget tekst :) last ned en ny en

 

Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres?

Det er bare dårlig hjemmelaget tekst :) last ned en ny en

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres?

Det er bare dårlig hjemmelaget tekst :) last ned en ny en

 

Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres?

Det er bare dårlig hjemmelaget tekst :) last ned en ny en

 

Takk for svar! Du har vel ikke tilfeldigvis et brukbart nettsted som legger ut subs, du kan henvise til? :)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres?

Det er bare dårlig hjemmelaget tekst :) last ned en ny en

 

Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres?

Det er bare dårlig hjemmelaget tekst :) last ned en ny en

 

Takk for svar! Du har vel ikke tilfeldigvis et brukbart nettsted som legger ut subs, du kan henvise til? :)

 

prøv; www.norsub.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...