Gå til innhold

BK: Rammstein III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye greie på konsertbilder, men det ser da helt greit ut. Dog står hovedpersonen/engelen noe uskarpt. Gitaristen på venstre side tegner skarpere. Her er det mange som bruker mobilen til å få med seg ett minne av konserten ser jeg.

Skrevet

Har ikke så mye greie på konsertbilder, men det ser da helt greit ut. Dog står hovedpersonen/engelen noe uskarpt. Gitaristen på venstre side tegner skarpere. Her er det mange som bruker mobilen til å få med seg ett minne av konserten ser jeg.

Jo her er nok mye uskarpt,men hva kan man vente når man ikke ser hva man tar bilde av..hehe.Altså armen i været og knipser...så flaks skal til for å treffe alt riktig her vil jeg tro.Men en fin fin opplevelse var det jo..for den som liker slikt da..hehe :whistle:

Skrevet

Veldig stilig bilde JEE, skjønner ikke hva du skal med vanlig kamera som får så bra bilder med mobilen, det ble muligens nevnt i går å, men bare for å understeke det da ha ha

Ha en fin søndag, Mvh Håkon :)

Vel..er jo litt bedre med ett kamera da..bare så synd slikt ikke er lov å ta med på konserter osv;)

Skrevet

Har sett på konsertbildene dine Jan Erik, syntes de er bra alla samen. Syntes kanskje de var best nummer to.

Takker..ble ikke så mange bildene,men har noen til..hehe;)

Du fanger stemningen godt her, sammen med en hel del andre;) Fin komp.

Takker.Var vist 13000 tilstede så merket trykket ja :new_woot:

Spennende stemningsbilde! ;)

Takker :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...