Gå til innhold

Valg av bærbar til rundt 20k


hce

Anbefalte innlegg

Utfra samtlige av opplysningene han nevnte (før han sa at han også desverre hadde behov for enkelte wintendo programmer) så er en PowerBook minst like egnet som andre pc-laptops i samme klasse. Jeg ser ingen skade i å foreslå en helt annen plattform med det samme. Selv om det ikke er en P-M i en PowerBook har den en kraftig G4 som også yter godt, samt at den også har L3 cache noe ikke P-M har.

 

Men det var for all del ikke slikt som dette som skulle diskuteres i denne tråden. Det blir bare frem og tilbake uansett! - Han spurte om en anbefalling, og jeg kom med en anbefalling som flere andre også gjorde :wink:

 

:grumpy:

 

Selvfølgelig står du fri til å anbefale akkurat det du ønsker! Poenget er jo bare at han ønsker å kjøpe en PC og du anbefaler en Mac!

 

Q: Jeg vil kjøpe en mobiltelefon, en Nokia, har du en å anbefale?

 

A: Ja, denne Panasonic'en er veldig bra altså!

 

Hadde det ikke vært for at jeg var så forbanna avhengig av windowsprogramvare så hadde jeg kjøpt en powerbook G5 når de kommer. Jeg synes det ikke er noe galt i å anbefale powerbook til en person som leter etter laptop, kunne jo hende jeg ikke visste bedre...

 

Slutt på MAC/PC delen av tråden 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...