Gå til innhold

En introduksjon til bonuspoeng


robertaas

  

43 stemmer

  1. 1. Hva er din høyeste status i en bonusordning?

    • Er ikke med på noen bonusordnnger
      10
    • Basis medlem
      22
    • Sølvstatus (eller tilsvarende)
      8
    • Gullstatus (eller tilsvarende)
      3
    • Pandion (eller tilsvarende)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Drar opp dennne igjen jeg..

Cathay Pacific kommer jeg ogå til å bruke endel i årene som kommer, så tenkte å melde meg inn i One World programmet. Går da til Cathay og kommer meg til denne siden:

 

https://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/frequent-flyers/about-the-club/join-the-club-before-login.html

 

Men her må man betale?ikke mye riktignok men.. Noen som har erfaringer med One World?

Lenke til kommentar

Man har Asia Miles som er gratis og hvor du kan tjene og bruke poeng og så har man det unike med at man må betale for innmelding i Marco Polo Club hvor man i tillegg kan få status-nivåer med ekstra privilegier basert på hvor mye man reiser. Marco Polo Club er altså som andre bonusordninger, men de har innmeldingsavgift. Har ikke brukt disse selv.

 

I One World har jeg kun brukt British Airways Executive Club og Finnair Plus. Har ikke reist så mye at jeg har fått status der, men har fått endel gode tilbud til poeng + penger hos Finnair.

 

Om du allerede har gull eller bedre i et annet program anbefaler jeg deg å kontakte kundeservice hos Cathay Pacific, forklare hvorfor du nå skal bruke dem mere og spørre om du kan få statusmatch. Er du heldig kan du gå rett til gull uten noe gebyr.

Lenke til kommentar

Man har Asia Miles som er gratis og hvor du kan tjene og bruke poeng og så har man det unike med at man må betale for innmelding i Marco Polo Club hvor man i tillegg kan få status-nivåer med ekstra privilegier basert på hvor mye man reiser. Marco Polo Club er altså som andre bonusordninger, men de har innmeldingsavgift.

 

Flotte greier Robert

 

Asia Miles hadde jeg faktisk ikke hørt om, men har meldt meg inn i løpet av kvelden ;)

 

Så det kostet 37,- å bli med i Marco Polo club. ikke rare summen, kanskje man skal prøve seg der.

 

Har bestillt reise med Cathay P. i Oktober. Kan man få de poengene i ettertid? få de til å registrere de på Heathrow eller sende de en mail mon tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...