Gå til innhold

Test: Acer Iconia Tab A500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet Iconia, Xoom og Galaxy tab litt frem og tilbake på Elkjøp i kongsberg. Synes både Iconia og Xoom virker veldig gode og responsive. Galaxy tab derimot lugget fælt og var rett å slett treg når man bladde mellom sidene på hjemskjermen. Hørte litt med en av de ansatte og han sa de hadde merket det samme og derfor prøvd enn full restore på galaxy samt lastet inn eventuelle oppdateringer. Den hadde blitt litt bedre etter dette men fremdeles en langt dårligere opplevelse enn de andre. Designmessig syns jeg også Iconia kommer godt ut. Faktiak broren PB Liberty tab også var meget pen. Men alt i alt virket Xoom som den beste allrounderen pga 3G. Men ville også valgt Iconia eller Liberty Tab fremfor Galaxy tab om 3G ikke var vesentlig slik den fremstod. Mulig den var defekt men den fungerte fint utemom lugginga.

Lenke til kommentar

Packard Bell-klonen av denne, Liberty Tab G100 (skal kunne kjøre ROMs utviklet for Iconia A500), er nede i 1995/2495,- for 16/32GB-utgaven hos Elkjøp/Lefdal. Det er i alle fall billig!

 

Det er latterlig billig. Den er 99% identisk med Iconia tab. Eneste forskjellen jeg klarte å finne var at Liberty tab ikke ville ta minnekort større enn 32GB og at sistnevnte ikke har fått Android 3.1 enda. (Kjører på 3.0.1) Men det er helt sikkert noe som kommer.

 

Veldig fristet til å bestille meg en sånn!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...