Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så litt merkelig ut. Prisen og er litt for god til å være sant. Har sett et par auksjoner som har endt på 720 $. Jeg har bestilt min derfra. Visst det går skjeis så er det jo forsikring fra både ebay og paypal. Får jeg 32gb utgaven ferdig momset og med frakt for 4700,- så er jeg fornøyd.

Skrevet

Den kommer kun i 16gbutgave i Norge og Storbrittania. Den har ikke minnekort inngang. Den komme første omgang kun med hsps+ (21mbit) til Norge og Europa(?)

Skrevet (endret)

Prøver å få svar fra et par webshops om de har utsolgt sin første batch... Må jobbe noen timer overtid for å få kjøpt meg julegave til megselv :)

du får gi en lyd når du får svar fra de forskjellige butikkene :thumbup:

Endret av Stagga89
Skrevet

clove.co.uk sa de ikke visste hvor mange de får, så de oppfordret bare til å bestille og håpe på det beste. Det tolker jeg som at de ikke kan garantere en, og håper på å få flere bestillinger de kan etterlevere neste batch :/

Skrevet

Det er vel verizon som skal selge lte-versjonen. De har vel cdma-nett, ikke gsm, så vidt jeg husker. Også usikker på om lte-frekvensene er de samme som i skandinavia, men tror ikke de er det. Tror altså du vil sitte med katta i sekken.

Men google det for å være sikker.

Skrevet

hvor tidlig, og hvor mange telefoner trur dere ellos får inn? var en veldig god pris hos de:)

Står 25 November, men tror skal ikke forundre meg om den datoen er litt feil, tipper iallefall at de får den inn før desember.

Kontakt den for å høre hvor mange de får inn, står ikke noen info om det på nettsiden :]

Skrevet

Yes the price is final for the Samsung Galaxy Nexus. Sorry I picked the wrong item on eBay's catalog. This is not the Nexus S that was released last year, it is the new Samsung Galaxy Nexus.

- cakalyasin

Går alt etter planen har jeg en 32gb utgave ferdig momset med frakt for 4700,- Ser frem til det :)

Skrevet

Yes the price is final for the Samsung Galaxy Nexus. Sorry I picked the wrong item on eBay's catalog. This is not the Nexus S that was released last year, it is the new Samsung Galaxy Nexus.

- cakalyasin

Går alt etter planen har jeg en 32gb utgave ferdig momset med frakt for 4700,- Ser frem til det :)

Si fra om det blir til virkelighet, da vurderer jeg det samme.

Skrevet (endret)

Er dette en 32 gb-versjon, men uten LTE? Den vil mao. funke greit her til lands?

Hvor mange ulike varianter er det lansert av Galaxy Nexus?

Endret av Stableford
Skrevet (endret)

Er dette en 32 mb-versjon, men uten LTE? Den vil mao. funke greit her til lands?

Hvor mange ulike varianter er det lansert av Galaxy Nexus?

Tror du må tilbake til 2002 for å finne telefoner med 32mb :)

OT: ikke sikker, men tror kanskje det finnes 2 versjoner av nexus: GSM (med/uten LTE) og en med CDMA (med/uten LTE, brukes bare i amerika såvidt jeg vet)

Men mindre telefonen skal selges for Verizon i USA er den grei å bruke i norge, skal gå ann å velge norsk selv om den opprinnelig er engelsk o.l.

Endret av baguett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...