Gå til innhold

Jobber der man er i kontakt med mennesker? er 17år

Skunkish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være støttekontakt høres faktisk ut som noe jeg absolutt kunne tenke meg å være, problemet er bare at jeg trenger penger nå, og støttekontakt er jo ikke noe man blir for pengenes skyld. Tenkte mer jobbe i kaffebar-ish? :)

Skrevet

Å være støttekontakt høres faktisk ut som noe jeg absolutt kunne tenke meg å være, problemet er bare at jeg trenger penger nå, og støttekontakt er jo ikke noe man blir for pengenes skyld. Tenkte mer jobbe i kaffebar-ish? :)

Du kan jobbe i en kaffebar :p ? servere/stå i kassa.

Skrevet (endret)

Noen som vet om noen jobber hvor man er i kontakt med mennesker, selv om jeg kun er 17 år gammel? :)

Støttekontakt :)

Må man ikke være 18 for dette? :D

Hvis dette er en bar og eller selger tobakk i kassa så er kassejobben 18 års aldersgrense. Gjelder ikke servering.

Endret av Mr.Duklain
Skrevet

Tror ikke det finnes noen "lov" som sier det. I butikker står somregel ikke de under 18 i kassen, fordi de ikke har lov til å selge alkohol.

Skrevet

Tror ikke det finnes noen "lov" som sier det. I butikker står somregel ikke de under 18 i kassen, fordi de ikke har lov til å selge alkohol.

Hvilken lov sier ikke hva? forstod ikke den første setningen din :p?

Skrevet

Har vært innom diverse kaffebarer, men kjedene har av en eller annen spesiell grunn 18 års-grense bak kassa. De mindre kaffebarene har ikke hatt ledige stillinger, anything else? :p

Skrevet

Har vært innom diverse kaffebarer, men kjedene har av en eller annen spesiell grunn 18 års-grense bak kassa. De mindre kaffebarene har ikke hatt ledige stillinger, anything else? :p

Storby du bor i altså :p

hehe prøvd på cafer eller andre lette spisesteder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...