Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Xenon 8000k hid til passat 3b


Mr Pepe

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har skaffa meg xenon hid 8000k , testa det istad på 12 Volt på strømforsyningen og det lyser sånn ca hvitblåaktig, så mye jeg har lest så kommer noen biler orginalt med 8000kelvin men grensa ligger på 6000k ?

 

og hvis noen veit om no steder jeg får tak i billige xenon reflektorer uten fancy smacny angel eyes osv så hadde jeg satt stor pris på det ! Har også vurdert å kjøpe meg 3000k hid sånt at jeg har gult kjørelys da det lyser mye bedre når det regner

 

Mvh m4sta:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linser (prosjektorer) hjelper en del, men da er nok uansett ikke det settet du har kjøpt brukanes mer, gitt at du nå har H4-pærer som jeg mistenker..

De fleste ettermarkedslamper til den type bil du har er gjerne H1/H7 :)

 

 

Nei nei, har kjøpt h7 jeg , bare noe billig til 150 kr fra ebay

 

Men tenker mest hvor jeg får tak i billigst linser , ser at på ebay ligger dem på ca 300 usd og i norge ca 2 tusen kr ..

 

Passat 3b har orginalt h7 som nærlys og h4 som fjæernlys

 

Men er enig med deg at de fleste xenon linser har h1/h7 h7/h1 osv

 

Men uansett skal ha meg 6000kelvin isåfall da jeg ikke vil tilltrekke for mye oppmerksomhet fra purken med blåaktig lys :p

Endret av m4sta
Lenke til kommentar

Jeg har selv skikkelig gule lys fra en tysk (?) leverandør som jeg minns heter "John"..

Det er ikke litt blå-/grønn-/ eller hvitskjær i de :)

 

Jeg har det kun fordet jeg syns det er litt artig, men lyset er dårlig, så i i "tåkelysa" på Merca har jeg Phillips BlueVision + eller no sånt så jeg kan se noe når veiene er mørke :)

Lenke til kommentar

Dette lyste overaskende bra i forhold til de gamle jeg hadde. Dunno hvilken men de sugde bigtime, når jeg bytta til disse her så lyste veien opp som bare det. + det er sykt morsomt at folka glor på deg siden de fleste tror gule lys er ikke lov :p

 

img20110916212227.jpg

 

img20110916212220.jpg

 

Selvmon det står " lemon yellow " så lyser disse helt gult, er bare kameraet som er råtten å vise

Endret av m4sta
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

VIL IKKE LAGE NYTT TRÅD MEN HÅPER NOEN KAN HJELPE MEG

 

hei igjen folkens, lysene fungerer strålende bra og jeg har ikke blitt stoppa enda lol:p

 

men det jeg lurer på om noen kanskje vet hvilke pære er det som blir brukt til bagasjelys? Det som sitter oppe ved dørra når man åpner bagasjeluka ? Takk for svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...