Gå til innhold

Noen som vet noe om dekning og kvaltiteten på Chess?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tidligere hadde Chess kun abonnement med Telenors nettverk. Da hadde man eksakt lik dekning som det Telenors abonenter hadde. Dette med at Chess har både dekning hos både Telenor og Netcom virker noe rart. Jeg har hatt Chess en stund, og det er første gang jeg har sett at det står både Netcom og Telenor...

 

bertie

 

edit: sjekket på mobilen her nå, og man kan ikke velge operatør manuelt hvertfall via mobilen med mitt abonnement. Det står et "forbudt"-tegn over N Netcom.

 

bertie

Lenke til kommentar

skal snart bytte til chess connect, og sendte dem en mail ifb med en del spørsmål jeg har/hadde

 

2. Vi benytter for øyeblikket Telenor sitt nett. I løpet av et par ukers tid vil våre kunder ha mulighet til å velge om de vil benytte Telenor eller Netcom sitt nett sin bestilling. Det vil ikke være mulig til å veksle mellom nettene fortløpende.

 

skal bare bruke opp pengene jeg har igjen på zaltokontant kortet mitt før jeg bestiller chess connect. det blir klart billigst for meg, hvertfall. gleder meg!

 

en anna kjekk ting er at jeg får et 3V simkort med 200 adresser og 30 mld. har bare en 3310, så da er jo det praktisk. det blir spennende å se om chess tilfreddstiller. har hatt zalto til nå og har vært storfornøyd.

 

 

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...