Gå til innhold

Arvtager til HTC Desire. Ikke over 4500, ønsker HTC Sense sporingsmuligheter


leonthine

Anbefalte innlegg

Hei.

 

HTC desiren min avgikk med døden etter et mindre uhell så ønsker meg ny android.. Men har egentlig ikke peiling på hva som er bra der ute, så håper noen kan hjelpe meg :)

 

Har egentlig ikke noen formening om hva jeg vil ha, bortsett fra at jeg ønsker meg sånn sporingsgreier som de nye sense mobilene til htc feks har.

oppløsning og kamerakvalitet bryr jeg meg ikke så mye om. Prisen burde heller ikke være over 4500..

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da hadde eg gått for en HTC sensation,den har den sporingsgreia du vil ha. Pluss at du kan slette hele tlf,stenge den,lege en meld til den osv hvis den forsvinner,fungerer utmerket :)

I tillegg er den kjapp,nydelig og jaa bare herlig rett og slett. Så er den vell på rundt 4300 på elkjop eller noe, kanskje billigere andre steder :)

Hvis du først har hatt Desire, så kommer du til å elske denne og er ikke store omstillinger man må gjøre. Samsung tar en del tid å venne seg til, de har tros alt valgt å gjøre ting litt annerledes, men er god tlf det og da:)

Begge er jo like store og kjappe osv osv. Samsungen har litt bedre farger, men da må du virkelig se nøye etter:P men sensationen blir litt mindre varm siden den har litt tykkere metall/gummi deksel. Samsung har plast

og metall følelsen føles deiligere ut og:)

 

Er iallefall stor fornøyd med min sensation og kommer ikke til å bytte på good stund:)

 

Håper du finner en tlf du liker til slutt da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...