Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer på noe på dagtid i dag og litt i kveld kanskje, jobber i morgen og i kveld:(. Men etter jobb i morgen blir det rått. Satt ps3 på høykant for å se om den ikke blir så varm da og håper det blir mindre hakking en i går. Kharg iland hakka no het vilt hos meg:(

Skrevet (endret)

Stemmer, Hadde du iekke annet navn på forumet for noen uker siden?

Men ganske sikker på vi har en fin gjeng å spille med nå. Når vi gikk inn for det smarbeidet vi perfekt!:D

Endret av Christoffero89
Skrevet (endret)

jeg er med på gaming idag og jeg!

men jeg orker ikke å joine en clan eller noe. har ikke tid til det også er dama litt mer kravstor enn andre.

edit:

forresten! JEG VIL GAME NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av probin
Skrevet

Jeg får se an ikveld/helgen. Jeg har lyst, men må muligens prioritere å være sosial med fruen.

Jeg får smiske litt, og love henne barn, så kanskje jeg får en times spilling etterhvert ;)

Skrevet

Mitt lille tips er å sørge for at man har nok folk til to squads. Da har man så og si alltid noen som er tilgjengelig for å spille sammen.

Glemmer aldri de gangene vi var 12 stk som kjente hverandre på BC2. Helt umulig å slå oss, ettersom vi alle gjorde rollene våre, og squadene hadde én medic hver og flere engineers som tok ut tanksen på 0.1 sek.

Skrevet

Skal til en kompis med PS3'n idag. Jeg regner med vi skal spille BF etterhvert. Om dere er på så forsøker vi joine i en egen squad hvis det er ledig plass tenker jeg.

Forøvrig burde Dice virkelig se på muligheten for at flere squads joiner samme server.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...