Gå til innhold

[Løst] Kjører denne PCn Battlefield 3 (I5-460M, ATI Mobile Radeon HD 5650) laptop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lite peiling på PC og lurer på om denne klarer å kjøre Battlefield 3, og hvis den klarer det cirka hvor bra?

Acer Aspire 7745G

Intel Core i5-460M, 2.53GHz, 3MB L3 cache

ATI Mobile Radeon HD 5650, 2650 MB HyperMemory

4 GB Memory

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nok ikke forvente å få fantastiske resultater med 5650, selv om du skrur grafikken på det laveste.

Du kan dog sette ned grafikken ytterligere i en settings fil som kan redigeres med notatblokk. Slik er det i vertfall på Battlefield: Bad Company 2. På mitt gamle 5770 (kjørte på max settings med 40-50 fps) kunne jeg stille alt på det laveste In-Game, og deretter endre på noen tall i settingsfilen for enda dårligere grafikk og få en 20-30 FPS boost

Hvilke settings som skal endres på og hvordan vil det nok dukke opp guider for en liten stund etter lanseringen.

Inntil lanseringen er det vanskelig å si hvorvidt skjermkortet holder til en akseptabel/spillbar FPS, men som sagt tror jeg ikke 5650 vil duge til stort.

Skrevet

ALDRI i livet om skjermkortet der klarer BF3... Nekter jeg og tro, selvom det ikke er kommet noen info om speccs man trenger til BF 3 (Ihvertfall ikke som jeg finner...)

Det skjermkortet der vil takle BF3 på 1280x720 eller tilsvarende med de laveste innstillingene med sikkert 40-50 fps. Mobility 5650 var kanskje mid-range laptop for et år siden, men det er så dårlig at det ikke vil takle BF3.

Skrevet

ALDRI i livet om skjermkortet der klarer BF3... Nekter jeg og tro, selvom det ikke er kommet noen info om speccs man trenger til BF 3 (Ihvertfall ikke som jeg finner...)

Det skjermkortet der vil takle BF3 på 1280x720 eller tilsvarende med de laveste innstillingene med sikkert 40-50 fps. Mobility 5650 var kanskje mid-range laptop for et år siden, men det er så dårlig at det ikke vil takle BF3.

Så du mener det burde funke? Nja, kanskje... :p Tenkte seff ikke på at det var Mobility, tenkte utifra stasjonær...

I tillegg blir vell ikke spillopplevelsen spessielt god med så veldig lav grafikk... ^^

Skrevet

Så du mener det burde funke? Nja, kanskje... :p Tenkte seff ikke på at det var Mobility, tenkte utifra stasjonær...

I tillegg blir vell ikke spillopplevelsen spessielt god med så veldig lav grafikk... ^^

1.  
  2. Mobility-varianter er tregere enn stasjonære kort med samme navn.
  3. HD 5670 er fortsatt i stand til å kjøre alle nye spill som har kommet ut på medium-high på 1280x720 eller 1366x768 også vil jeg tippe.
  4. Du trenger ikke spille spill på 1920x1080 og high på stasjonær for at opplevelsen skal bli bedre enn konsoller.

Skrevet

[*]Mobility-varianter er tregere enn stasjonære kort med samme navn.

[*]HD 5670 er fortsatt i stand til å kjøre alle nye spill som har kommet ut på medium-high på 1280x720 eller 1366x768 også vil jeg tippe.

[*]Du trenger ikke spille spill på 1920x1080 og high på stasjonær for at opplevelsen skal bli bedre enn konsoller.

Da lærte jeg noe nytt om Mobility-variantene idag å! :)

Ang. opplevelse, spørs det HELT hvem du spørr... :)

Skrevet

Hvis du snakker om console-fanboys, så har ikke de peiling. Du kan fint bruke Xbox-kontroller og koble laptopen til TVen og få bedre grafikk enn en konsoll.

Skrevet

Hvis du snakker om console-fanboys, så har ikke de peiling. Du kan fint bruke Xbox-kontroller og koble laptopen til TVen og få bedre grafikk enn en konsoll.

Yeah, agree! Er absolutt ikke fan av console... Syntes det er helt forjævli å spille på, og imo, ødelegger HELE spillet... jaja, det er meg da... :p

OT: Hør på arni, hvis han sier det funker, funker det nok... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...