Gå til innhold

FrP hva de står for.


Anbefalte innlegg

Stemte FrP til både kommune- og fylkesvalget, men både Høyre og Venstre vil bli vurdert frem til 2013.

 

Er rett og slett drita lei folk som skal henge ut FRP som absolutt alle aviser gjør. Hovedartikkelen på dagbladet er "Nå bryter FRP loven" når de står på riksveien å reklamerer.

 

Journalister i Norge er stort sett venstrelente, derfor blir det så mange artikler med en negativ vinkling på FrP. Dagbladet er i særklasse og man finner ikke så mange artikler der som gir et positivt inntrykk av FrP. Aftenposten er mer moderat, men det finnes knapt nok noen avis som er på FrPs side, så de kjemper mot vinden hele veien. Jeg synes det er imponerende at de får såpass mange velgere til tross for mediadekningen.

 

Yepp, politisk korrekt, kalles det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Journalister i Norge er stort sett venstrelente, derfor blir det så mange artikler med en negativ vinkling på FrP.
Noe spesielt i Norge er at redaktørene i snitt faktisk er enda mer venstrevridde enn journalistene og utviklingen går klart mot venstre her. Aftenposten var tidligere nesten å regne som et telerør for Høyre, men nå har de en redaktør som tidligere var leder i Rød Valgalianse.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

FRP har mye dritt, men de er de eneste som kan være så konkret som de er. Og slik har de alltid vært. Det er FRP, de har hatte såsi samme standpunkt hele tiden. Haters gonna hate.

Og du gjør det ikke bedre. Nå er tydeligvis objektiviteten det ble sankket om tidelig i tråden lagt til side.

 

Kan vri på et Ibsen sitat til dette:

 

Tro aldri på en FrP tilhenger som sutrer og griner.

 

Yepp, politisk korrekt, kalles det..

Nei det kalles å miste objektivteten vedkommende snakket om tidelig i tråden.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

FRP har mye dritt, men de er de eneste som kan være så konkret som de er. Og slik har de alltid vært. Det er FRP, de har hatte såsi samme standpunkt hele tiden. Haters gonna hate.

Og du gjør det ikke bedre. Nå er tydeligvis objektiviteten det ble sankket om tidelig i tråden lagt til side.

 

Kan vri på et Ibsen sitat til dette:

 

Tro aldri på en FrP tilhenger som sutrer og griner.

 

Da var man tilbake på det jeg lever etter. Rasjonalitet. Det der er ingen rasjonell tankegang. Blir som at man ikke skal prate med folk som er for en norsk kultur, siden de bare sutrer å griner og er imot Islam. Så du er altså uenig. Alle parti blir behandlet likt, jeg er bare nok en uviten rasistisk FRP-tilhenger som sutrer og ikke har peiling. Greit det, bestefar ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du får meg ikke over på din banehalvdel med drittslenging. Jeg har bare påpekt at objektivteten er mistet av noen i denne tråden som innbilte seg at de kunne holde den gjennom en hel tråd.

 

I tillegg lenket jeg til en tråd jeg synes avklarer dette:

 

Kan FrP styre Norge?

 

Du finner mine svar i den tråden.

 

Siden Høyre er en aktuell samarbeidspartner er dette

 

Høyre Populistisk eller verdikonsevativt parti?

 

en meget aktuell tråd.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Du får meg ikke over på din banehalvdel med drittslenging. Jeg har bare påpekt at objektivteten er mistet av noen i denne tråden som innbilte seg at de kunne holde den gjennom en hel tråd.

 

I tillegg lenket jeg til en tråd jeg synes avklarer dette:

 

Kan FrP styre Norge?

 

Du finner mine svar i den tråden.

 

Siden Høyre er en aktuell samarbeidspartner er dette

 

Høyre Populistisk eller verdikonsevativt parti?

 

en meget aktuell tråd.

 

Hvorfor endrer du tema helt nå? Jeg ble bare negativ for at du framstile "politisk korrekt" som om det er tull. Det er fakta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har ikke skrevet om hva jeg mener om FrP i denne tråden, men vist til eksterne kilder og at noen som stemmer (sympatiserer med) FrP ikke greidde å holde objektiviteten ovet to sider. Du greidde ikke holde deg unna drittslenging og symbolretorikk i svarene til meg. Det er for øvrig ikke overraskende.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Jeg har ikke skrevet om hva jeg mener om FrP i denne tråden, men vist til eksterne kilder
Såvidt jeg kan se består de "eksterne kildene" du har vist til i denne tråden kun av link til en annen tråd på forumet hvor du driver drittslenging mot Frp og et sitat fra Ibsen som du har omskrevet for å rakke ned på politiske motstandere.

 

Du får meg ikke over på din banehalvdel med drittslenging.
Det verste er at du faktisk tror på dette selv. :no:
Lenke til kommentar
Jeg har ikke skrevet om hva jeg mener om FrP i denne tråden, men vist til eksterne kilder
Såvidt jeg kan se består de "eksterne kildene" du har vist til i denne tråden kun av link til en annen tråd på forumet hvor du driver drittslenging mot Frp og et sitat fra Ibsen som du har omskrevet for å rakke ned på politiske motstandere.

 

Du får meg ikke over på din banehalvdel med drittslenging.
Det verste er at du faktisk tror på dette selv. :no:

 

Jepp, den vise gamle uglen tok ikke dette i betraktning. Common sense.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Såvidt jeg kan se består de "eksterne kildene" du har vist til i denne tråden kun av link til en annen tråd på forumet hvor du driver drittslenging mot Frp og et sitat fra Ibsen som du har omskrevet for å rakke ned på politiske motstandere.

Det får vel de som leser vurdere selv.

 

Jeg skrive mye om hva jeg mener som fagøkonom. Det er da litt rart at man ikke fortsatte i (eller viste til) den tråden og en ny som denne ble opprettet.

 

Jepp, den vise gamle uglen tok ikke dette i betraktning. Common sense.

Ok en tur over på din banehalvdel? :blush:

 

Og hvilken papegøyeart tilhører du? Som hobbyornitolog har jeg litt greie på fugler :dribble: .

Lenke til kommentar
Såvidt jeg kan se består de "eksterne kildene" du har vist til i denne tråden kun av link til en annen tråd på forumet hvor du driver drittslenging mot Frp og et sitat fra Ibsen som du har omskrevet for å rakke ned på politiske motstandere.

Det får vel de som leser vurdere selv.

 

Jeg skrive mye om hva jeg mener som fagøkonom.

La oss se hva fagøkonomen skriver i de "eksterne kildene":

 

henger ikke deres økonomiske politikk på greip.

 

Det er nesten som å spørre om en blind kan kjøre en vanlig bil.

 

FrP's økonomiske politikk er eventyrpoitikk - gambling med vår velferdsstat.

 

FrP kan bare leve med oppkonstruerte mangler ved det norske samfunnet.

 

partiet burde avgått med døden med Anders Lange.

 

Så dette er de beste "faglige" argumentene man kan komme med etter 20 år som fagøkonom? Og at du står for objektivitet her er det vel ingen andre enn deg selv som tror.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg kan se består de "eksterne kildene" du har vist til i denne tråden kun av link til en annen tråd på forumet hvor du driver drittslenging mot Frp og et sitat fra Ibsen som du har omskrevet for å rakke ned på politiske motstandere.

Det får vel de som leser vurdere selv.

 

Jeg skrive mye om hva jeg mener som fagøkonom.

La oss se hva fagøkonomen skriver i de "eksterne kildene":

 

henger ikke deres økonomiske politikk på greip.

 

Det er nesten som å spørre om en blind kan kjøre en vanlig bil.

 

FrP's økonomiske politikk er eventyrpoitikk - gambling med vår velferdsstat.

 

FrP kan bare leve med oppkonstruerte mangler ved det norske samfunnet.

 

partiet burde avgått med døden med Anders Lange.

 

Så dette er de beste "faglige" argumentene man kan komme med etter 20 år som fagøkonom? Og at du står for objektivitet her er det vel ingen andre enn deg selv som tror.

 

aaaah, in flames

Lenke til kommentar

kgun: Du nevner at du er fagøkonom hver gang du skriver. Ingen lar seg imponere da tittelen fagøkonom er en svært diffus tittel. Er det en 2-årig utdannelse du har, har du vel lært lite eller ingenting makro, og mye av det du skriver og mener har du ikke grunnlag for å skrive mtp. utdannelsen din. Det blir bare personlig svada. Resten av erfaringen din har du fått gjennom jobb, og det viser seg jo at de fleste fagøkonomer finner sin jobb i det offentlige, og da er det vel klart at du hater et parti som er for bl.a. privatisering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så dette er de beste "faglige" argumentene man kan komme med etter 20 år som fagøkonom? Og at du står for objektivitet her er det vel ingen andre enn deg selv som tror.

Kun et svar i denne tråden til partiet som vil senke skattene med 100 milliarder (nok til å fjerne hele forsvarsdepartementet). Du får fortsette diskusjonen i den andre tråden om du vil ha ytterligere svar, men det avholder du deg nok fra for ikke å toppe den tråden.

 

Til og med i siste partilederdebatt greidde Siv Jensen og servere sitt vanlige populistisk svar som Willoch(sosialøkonom som meg) kaller å trekke på oljefondet for å kjøpe stemmer.

 

Hun sa:

 

Det mangler ikke på penger. Sist jeg sjekket hadde vi 3 billioner kroenr på bok.

En bok vi ikke hadde hatt med FrP styre.

 

For ytterligere kommentarer, topp den tråden som diskuterer om FrP kan styre Norge. Der får du svar i kontekst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kgun: Du nevner at du er fagøkonom hver gang du skriver. Ingen lar seg imponere da tittelen fagøkonom er en svært diffus tittel. Er det en 2-årig utdannelse du har, har du vel lært lite eller ingenting makro, og mye av det du skriver og mener har du ikke grunnlag for å skrive mtp. utdannelsen din. Det blir bare personlig svada. Resten av erfaringen din har du fått gjennom jobb, og det viser seg jo at de fleste fagøkonomer finner sin jobb i det offentlige, og da er det vel klart at du hater et parti som er for bl.a. privatisering.

Var det et objektivt innlegg som bidro til å forklare hva FrP står for.

 

Du finner en meget summarisk beskrivelse av min utdannelse her:

 

http://kbleivik.blogspot.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...