Gå til innhold

Problemer med å spille av filmer etter hw endringer


acj3no

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg endra hw, dvs skifta cpu og hk. Oppgraderte til større og kraftigere saker. Men etter at jeg gjorde det, så fikk jeg problemer med lyden og litt av bilde da jeg spiller av filmer. Lyden hakker omtrent hvert minutt, hopper over ett ord liksom. Såeh, hvorfor og hva ? Jeg har prøvd mye, og står veldig godt planta i "wtf" ground :)

Noen forslag til hva jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har skiftet en cpu, ifra tbird 1,4 ghz til en xp 2400+. skiftet ett gammet aopen hk med ett asus a7v8x. Og har satt inn en ny harddisk, wd 80 gb 8 mb osv. Det er de hw endringene jeg har gjort. Jeg kjøpte meg ett nytt skjermkort også, radeon 9700, fordi jeg tenkte mitt gamle gf2 ikke funket så bra med resten av maskinen. Det har jeg gjort av endringer, og jeg har prøvd mange codecs..men med den gamle hardwaren så hadde jeg aldri problemer med filmer. Jeg har problemer med alle filmene jeg spiller av.

Lenke til kommentar

Har du har oppgradert alle drivere så de matcher det nye oppsettet? Har opplevd at de gamle driverene fungerer etter oppgradering, men ytelsen er ikke det den burde være.

 

med den gamle hardwaren så hadde jeg aldri problemer med filmer. Jeg har problemer med alle filmene jeg spiller av.

Da vil jeg si det er lite vits å oppgradere.

Lenke til kommentar

Problemet er gjerne at jeg har formatert flere ganger, og jeg klarer ikke å finne feilen. Jeg har prøvd å oppdatere chipset driverne, har lasta ned nyeste drivere til skjermkortet og lydkortet. Men ingenting av det hjelper. Jeg står helt fette fast :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...