Gå til innhold

Hjelpemidler mot uønsket hårvekst i ansiktet ?


bellavista

Anbefalte innlegg

Hei! Søker etter gode kremer som fjerner hår effektivt i ansiktet. Eller piller vist det finnes. Har fått harde hår i ansiktet, og må nappe de ut hver eneste morgen. Begynner å bli ganske lei, får sjegg og bart vist jeg ikke fjerner hårene med pinsett. Er en gutt på 14 år, og INGEN på hele trinnet har fått mørke hår i ansiktet. Og søker etter gode tips som kan hjelpe meg i hverdagen. Har ikke lyst til å barbere meg, fordi da blir hårene bare enda mørkere når de kommer ut igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Det er helt naturlig å få skjeggvekster i ansiktet. Du fjerner dette ved å barbere deg selv. Spør din far eller lignende om hvordan.

2. Barbering påvirker ikke skjeggvekst i det hele tatt. Skjeggveksten kommer fra innsiden av kroppen, og bryr seg ikke i det minste om hva som skjer med de døde cellene (håret) som er på overflaten av huden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes kidsa det er flaut å være den første med skjeggvekst nå da?

 

Mitt eneste råd er å ta en tur innom apoteket eller spørre legen din om nærmere ekspertise.

 

Hehe ja tengte det samme. Back in my days så var det awesome å få skjegg!

Bare ta deg en shave, det påvirker ikke veksten. Det er bare en myte. Napping av skjegg hver dag hørest ut som et helvett faktisk :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...