Gå til innhold

ny user account dukket opp - uanmeldt


Anbefalte innlegg

Hei

 

min samboer har en netbook som jeg nylig installerte windows 7 på. hun har nå brukt den i noen dager, men idag når hun startet maskinen så var det plutselig dukke opp en ny brukerkonto ( før man logger inn i windows) hun har alltid bare kommet rett inn i windows uten å måtte logge seg på fordi hun bare har hatt en bruker, men nå har det altså dukket opp en brukerkonto til som bare heter "new user" og man trenger brukernavn og passord for å komme seg inn på den.. Er dette virus av noe slag, eller kan det være noe annet? (hun har ikke lagd ny brukerkonto selv).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

den forsvant av seg selv plutselig ved en restart..

 

Men det er andre rare ting med denne pcen også.. Jeg har formatert pccen flere ganger, men jeg klarer ikke å ta full formatering, kun quick formatering. Ved full formatering så stopper den bare opp på en eller annen %, og vil ikke gå videre. Det tar ofte ikke så lang tid før firefox begynner å fungere dårlig, (henge seg og slikt), så nå bruker hun chrome istedet, men nå stod det plutselig at emule.exe var blitt lastet ned på pcen hennes, og hun hadde ikke lastet ned noe som helst.. ( det skjedde når hun var borte fra dataen tilogmed). Om det er noen som har hacket seg inn på maskina hennes, hvordan finner jeg ut av dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...