Gå til innhold

Komplett.no, treg med å levere.


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte flere lagerførte varer på komplett.no Mandag 22/8 , i dag Onsdag 31/8 ligger de fortsatt på lager hos komplett.

 

Har hatt mailkontakt hvor de lover bot og bedring, har forøvrig motatt 2 av totalt 7 lagerførte varer, de mottok jeg Tirsdag 30/8.

 

Er det flere som har slike erfaringer med komplett.no ?

 

Satt forøvrig en time i telefonkø i ettermiddag, for å spørre hva problemet deres var. Etter en time ga jeg opp.

 

Når det blir slik, så er min tanke om at dette er en butikk som er i ferd med å gå dukken.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes merkelig ut. Har bestilt mange varer fra komplett det siste året.

 

Min erfaring er at sendigene av lagervarer har komt til meg eller drop-pointet innen tidsfristen.

 

Så jeg har ingenting negativt om dem.

 

Vi får håpe saken din fortsatt kan skyldes litt på sommer og ferier og at ikke vil bli dårlige tider i vente for kompletthandlere.

 

 

Lenke til kommentar

Da kom varene til slutt. Fredag 2/9 ca. 14.00 kunne jeg hente varene mine på butikken. Da trekker jeg vekk en dag siden jeg bestillte sent på kvelden.

 

Da tok det 10 dager fra jeg bestillte varene til jeg hadde de, det blir for dårlig i mine øyne.

 

Bestillte forøvrig noe annet småtteri hos en annen slik kjede, det tok 2 dager. Utelater navn på denne da det kan virke som reklame for denne. (Det kan jo være mange)

 

Når jeg bestiller lagerførte varer hos Adorama i New york tar det fra 48-72 timer hvis en bestller på riktig tidspunkt, da får jeg oså varene levert på døra.

 

Da blir det for dårlig med 10 dager fra Sandefjord til Halden.

Lenke til kommentar

Virker som komplett generelt sliter med å levere ting for tiden, noe som er litt synd. Nå har ikke jeg ventet mer enn to dager på det jeg har bestilt, men bestilte til pick-up points så hadde håpet å få det igår eller idag, men ser ikke slik ut. Så blir forhåpentligvis mandag.

 

Uansett ringte kundeservice å hørte, og han jeg pratet med sa det var mye å gjøre for tiden så ting kan ta lengre tid enn normalt, men det høres jo litt merkelig ut.

Lenke til kommentar

Har vært fast kunde hos komplett.no de siste 10(ca) årene, og aldri hatt noen slike problemer, før jeg valgte tollpost som transport...

 

Vet ikke om det er det du har gjort, men sist jeg bestillte tok det nesten 3 dager fra komplett hadde levert varene til sentralen(i følge komplett sine sider) til det faktisk dukket opp i systemet til tollpost.

 

Det skal sies at tollpost leverte ganske raskt når ordren først var plukket opp(2-3 dager), men det var morsomt å se at varen ble plukket opp i Sandefjord for å bli kjørt til oslo og deretter tilbake til skien som ligger ca 40min andre veien fra sandefjord ^^.

 

Bestillte forøvrig en telefon fra komplett.no med posten som transportør etter det igjen, som dukket opp på posten 2 dager senere.

Lenke til kommentar

Jeg har bare hatt en bestilling fra Koplett før, ca 2 år siden. Da kan jeg ikke huske at det tok lang tid.

 

Jeg mener at jeg ikke fikk noe annet valg enn tollpost som transportør, jeg trodde det var eneste valget. Men det er ikke hos transportør problemet er, det ser du jo på "min side" på komplett og utviklingen på ordren.

 

Nå fikk jeg jo også lagerførte varer i to leveringer. Den første tok syv dager og den neste tok 10 dager.

 

Problemet ligger hos komplett. Men en får håpe at det er et forbigående problem, det ordner seg nok.

Lenke til kommentar

Jeg har vært fast kunde hos Komplett i vel 10 år nå, og en viktig grunn til dette er at jeg er så fornøyd med servicen. Jeg har aldri hatt problemer med leveringstid, i tillegg til at det aldri har vært noen diskusjoner fra Kompletts side ved feil og mangler, bytte av varer osv.

 

Selv om de i mange tilfeller ligger noen få kroner over enkelte andre forhandlere, har jeg alltid valgt Komplett nettopp på grunn av tryggheten jeg føler ved å handle hos dem.

 

Når det gjelder leveringstid, har Komplett i mine tilfeller alltid fått pakkene plukket opp av posten senest dagen etter bestilling ved lagerførte varer. Ved varer ventet inn til Komplett har de i flere tilfeller klart å levere varene FØR forventet leveringstid, og har kun en gang opplevd at varene kommer senere enn det komplett har forventet - noe som igjen ligger utenfor Kompletts kontroll.

 

Er straks klar for å legge inn en stor bestilling, så håper virkelig dette kun er snakk om et forbigående problem!

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer når det kommer til komplett og levering. Men kan ikke si det samme med posten.

 

I fjor bestilte jeg meg ei pakke, den vart sendt dagen etter og kom neste dag til terminalen i molde (hvor jeg bor).

Jeg gledet meg og sto opp tidlig for å hente den, sjekket sporings nummeret men til min store skuffelse hadde molde post terminal send pakken min til Kristiansund istedenfor de siste 500 meterne til mitt post kontor.

 

Jeg ringte med en gang til posten og klaget, de merket pakken med at det feil sendt og skulle få den på rett spor igjen. Dagen etter var den igjen på molde post terminal, men dagen etter var den på vei til Trondheim, samme skjedde igjen. Klage, låvnader og enda en gang vart den sendt tilbake til molde for så og sendt vidre. Først på 4. forsøk fikk jeg pakken, jeg klaget over dette og fikk beskjed at det var en feil som hadde skjedd. hvordan dette var mulig vet jeg ikke. Var på post kontoret en gang under denne hendelsen og så og si tvang ho dame i skranken til å ringe sjefen på post terminalen for å finne ut av hva som skjedde.

 

Under hele opplevelsen fikk jeg lite hjelp/forståelse/info både via telefon til posten og på mitt lokale post kontor. Dette var snakk om en Iphone 4, jeg hadde solgt min telefon samme dagen pakken vart sendt fra komplett.

 

Denne hendelsen og et par andre små ting har fått meg til å boikotte posten så langt det er mulig. Har igjen for et par dager siden plassert en ordre hos komplett, sendt dagen etter og løpet av minutter på oslo terminal vart den sendt vidre. No har den logget i 24 timer i åndalsnes men de har vel ikke så ofte utkjøring der sikker. Jeg gikk selvfølgelig for Tollpost.

 

Gikk veldig off topic her ser jeg, men er litt overtrøtt og "prate sjuk" :) Klokken er 10 over 6 så får bare beklage skrive feil, men poenget er at jeg har bare gode erfaringer med komplett når det kommer til levering. Det er en av grunnene til at jeg er en trofast kunde hos de.

 

Edit: Kan det hende at 1 av varene du har bestilt ikke er på lager og du klikket av "Send alle varene samlet i én forsendelse." ?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg får skryte litt av komplett også da, siden jeg var veldig irritert startinnlegget.

 

Tok en sjans til å bestillte noe flere lagerførte varer som det ikke var hast med. Nå tok det 3 dager til jeg hadde varene i Halden.

 

Men microplex klarte å sende meg varer på 2 dager, noe som må sies å være bedre.

 

Postgangen tok like lang tid hos begge, tollpost hos komplett og posten hos microplex.

 

Komplett måtte ha et døgn ekstra på å få varene ut av huset.

 

Alt i alt fornøyd med begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...