NickFalk Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Tror denne passer her, men beklager hvis den regnes som OT. I allefall, dette er en underskriftskampanje for at også vi Macbrukere (og poteniselle nye sådanne) skal kunne kjøpe Mac gjennom hjemme-pc-ordningen. Regner med at de fleste anser dette som en rettferdig sak og oppfordrer derfor også alle PC-PC brukere til å underskrive.
NickFalk Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 Knakende kjekke folk her på forumet.
Wabby Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 *signert* selv om jeg ikke er noe mac fan, men det er jo snakk om å ha det man liker. Sist jeg var innom en mac ( NY PowerMac eller noe ) så anbefalte jeg eieren å bruke den som dregg til båten, han hadde jo aldri rørt en Mac og fant ikke power kanppen engang...
OgnOmm Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Ville nok aldri betalt penger for en mac, men det bør være fritt valg. *Signert*
pertm Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Vil nok aldri benytte meg av det, men det er greit å ha et valg *signert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå