Gå til innhold

Store prisforskjeller på Adobe programmer i nettbutikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva er egentlig billigste Illustrator med lisens?

 

Ca 6 500 kr. Adobe sin nettbutikk er for det meste den rimeligste. Oppgradering fra ca 2 000 kr. Om du har rettigheter så du kan få kjøpt en "utdanningslisens" så kommer du langt rimeligere ut. Har ikke sett enkeltprisen på Illustrator - men Creative Suite etc ligger rundt 2 - 3 000 kr.

 

Et godt alternativ er også å kjøpe på Amazon.com via JetCarrier, dvs du bestiller på Amazon med en adresse man får gjennom JetCarrier, da unngår man eksportbegrensingene. Pris levert i Norge med mva og frakt - ca 4 200 kr.

Lenke til kommentar

 

Det kan den. Som du ser er det en "affiliate" butikk (dvs en butikk som etter avtale selger gjennom Amazon sitt system). Det hender disse, og Amazon selv har utrolige gode tilbud. Jeg brukte et slik for mange år siden da jeg kjøpte Creative Suite 1 (første gang jeg brukte JetCarrier også). Problemet med "affiliate" butikkene er at de kan ha strengere sjekker mot kort etc. Så selv om jeg får gjennom kjøp fra Amazon.com med norsk kredittkort og JetCarrier adresse, har jeg opplevd at kortet ble avvist hos en som var slik butikk i butikken.

Lenke til kommentar

Et raskt søk viser store forskjeller på et og samme proukt. Men hva er det egentlig man kjøper?

 

Eller for å stille spørsmålet jrg egentlig lurer på: hva er billigste fullverdjon lisensen for Adobe Illustrator og Photoshop CS5 man kan få tak i? Det kan da ikke være de 250 kroners boksene?

 

For det første...aldri kjøp adobe fra adobe...mye høyere priser på adobe produkter i Europa enn de er i USA...så bruk netthandel..feks Amazon og slike steder;)...men skulle du ha Elements fra før kan du nå få cs5 til 299USD mot fullpris 699USD fra adobe..og det er billig;)..innen 19.September..og gjelder bare om du har Elements.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...