Gå til innhold

[Apple TV 2] Jailbreak med Seas0npass, hjelp!


Anbefalte innlegg

Prøvde å følge denne:

 

Jeg har prøvd nå, alt går bra frem til jeg skal holde inne Menu og Play/paus i 7sekund. Det funker ikke. Dette hjalp for meg:

 

Når du ser at du ikke får kontakt, sett også i strømkabelen. Da vil boksen begynne å blinke, dra ut strømkabelen og trykk nå begge inn og hold i 7 sekund. Nå finner Seasonpass boksen og mye forskjellig skjer, til slutt spør den om du vil gjenopprette automatisk, trykk ja, Itunes åpnes og alt skjer automatisk. (Jeg har også trykket nei og gjort alt manuelt uten at det hjalp)

 

Så ber Itunes deg etter en stund om å koble boksen opp til tvn. Da gjør jeg det, skriver inn nettverkspassordet mitt osv og jeg kommer inn i menyen, men jeg får opp dette:

 

swiss-apple-tv-2.jpg

 

Men jeg vil ha opp dette:

 

Seasonpass.png

 

Noen som kan hjelpe en stakkar? :) Jeg bruker PC og win7.

Endret av everlong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står følgende på Seas0npass.com

 

Note: The current version will not add a Seas0nPass menu to the AppleTV - this is something that will be resolved soon.

 

Plagdes litt med å jailbreake min ATV2, muligens for lang usb-kabel. Fikk iallefall feilmelding etter feilmelding.

 

Løsningen var følgende:

 

- Koble fra alt av kabler fra ATV2

- Koble så til usb kabelen, og trykk så inn meny og pause i 7 sekunder, ATV2 vil nå gå i DFU-mode.

- Når Seas0npass begynner å gå videre koblet jeg til strømforsyningen (dette står ikke i noen guide).

- Så er det forhåpentligvis bare å vente til Seas0npass gjør seg ferdig. Det avsluttet med en feilkode hos meg, men ATV2 var jailbreaket og klar til bruk likevel.

- Innstaller så ATV Flash. Når det er innstallert kan du innstallere flere tillegg fra menyen på ATV2.

 

Ingen Seas0npass-meny vil dukke opp pga av at det er en bug i den nåværende versjonen av Seas0npass.

Lenke til kommentar

Står følgende på Seas0npass.com

 

Note: The current version will not add a Seas0nPass menu to the AppleTV - this is something that will be resolved soon.

 

Plagdes litt med å jailbreake min ATV2, muligens for lang usb-kabel. Fikk iallefall feilmelding etter feilmelding.

 

Løsningen var følgende:

 

- Koble fra alt av kabler fra ATV2

- Koble så til usb kabelen, og trykk så inn meny og pause i 7 sekunder, ATV2 vil nå gå i DFU-mode.

- Når Seas0npass begynner å gå videre koblet jeg til strømforsyningen (dette står ikke i noen guide).

- Så er det forhåpentligvis bare å vente til Seas0npass gjør seg ferdig. Det avsluttet med en feilkode hos meg, men ATV2 var jailbreaket og klar til bruk likevel.

- Innstaller så ATV Flash. Når det er innstallert kan du innstallere flere tillegg fra menyen på ATV2.

 

Ingen Seas0npass-meny vil dukke opp pga av at det er en bug i den nåværende versjonen av Seas0npass.

Hehe, og her har jeg avinstallert og installert kjempe mange ganger!:)

 

Da prøver i igjen!

 

ATV Flash må kjøpes det? Er det ikke bare å laste ned XBMC via console?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...