anonymmeg Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Hei, håper jeg har postet det riktig. Jeg var innom min facebook side igår og det kom opp melding "learn about the new things" eller noe lignende og jeg klikka der og plutselig ble alt forandret, når jeg trykker på view profile så kan folk som ikke er mine venner se min vegg selv om de ikke kan se innholdet, og det misliker jeg på det sterkeste av personlige grunner, min facebook er ekstrem personlig og liker ikke den nye måten den er satt på. Jeg kan ikke lengre justere min venne liste prøvde det mange ganger, jeg har skjult min venne liste for enkelte nå kan jeg ikke lenger håndtere den. Ukjente folk som ser meg en venn hos andre kan klikke på min profil navn og se de grønne knappe og klikke seg på den, jeg vil unngå det av persnolige grunner, kunne noen her hjelpe meg er dere sinnle eller råde meg å kontakte noen, jeg prøvde den facebook "help" og "privacy" greia men hjalp lite. Har ikke facebook sånn firma her i Norge som man kan ringe og få ordnet opp i det. Takker meget for hjelp. Klem Anne-Line
Gjest Slettet+987123 Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Har du endret på sikkerhetsinnstillingene dine? http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy Om du går på "tilpass innstillinger", kan du spesifikt velge hvem som kan se hva, samt forehåndsvise din profil fra andres synspunkt
anonymmeg Skrevet 30. august 2011 Forfatter Skrevet 30. august 2011 Hei Marius, takk for hjelpen, men gikk inn på tilpass funksjonen men det funker fortsatt ikke. Når folk trykker inn på min profil så kan de den grønne vegg knappen, selv om de ikke kan se innholdet i det, men det er bare irriterende jeg vil at absolutt ingenting skal være synelig for ukjente når de trykker på min profil. Håper på svar, takk.
Jason P. C. Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Samme her, hva skal det være godt for?
Jason P. C. Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Er visst sånn med alle som har fått dette nye dritet. Alle kan poke deg og. Og de som tidligere hadde lukket vegg, har nå fått den åpnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå