Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar-PC uten CD-rom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Formatering er ikke nødvendig, alt fra forrige installasjon vil bli puttet i mappen 'Windows.old' som du kan slette etterpå.

Jeg har mange gamle skoleprogrammer som er registrert overalt på PCn og det er vanskelig å bli kvitt dem.

Jeg har nå sendt over alle filene fra Windows 7-CD til USB og jeg åpner programmet fra USB'en. Når den starter blir jeg sendt direkte for å laste ned Windows 7, men har ingen mulighet til å formatere den.

 

Er det noen andre som vet en annen løsning til hvordan jeg kan formatere PCn?

Lenke til kommentar

Formatering er ikke nødvendig, alt fra forrige installasjon vil bli puttet i mappen 'Windows.old' som du kan slette etterpå.

Jeg har mange gamle skoleprogrammer som er registrert overalt på PCn og det er vanskelig å bli kvitt dem.

Jeg har nå sendt over alle filene fra Windows 7-CD til USB og jeg åpner programmet fra USB'en. Når den starter blir jeg sendt direkte for å laste ned Windows 7, men har ingen mulighet til å formatere den.

 

Er det noen andre som vet en annen løsning til hvordan jeg kan formatere PCn?

 

 

Når du booter fra minnepenne, så trykker du deg helt fram til du får 2 valg, upgrade eller custom.

 

trykk på custom, da får du jo opp hdd din, å der er det også noen altenativ, å der skal det også stå options. Når du trykker på den, kommer det opp flere valg, sånt som format :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...