louii Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Her om dagen begynte meg og kjæresten min å snakke om brystmelk. Så fant vi ut av at det kanskje hadde vært litt ekstra kos om jeg hadde hatt det ? Selvom jeg ikke er gravid ? Det har seg sånn at han har lyst å spise melken min (hvis det går) sånn at vi blir enda mer knyttet sammen siden han spiser fra meg på en måte... Så finnes det en pille eller noe som kan gjøre slik at en kan få brystmelk uten å være gravid ? Og er det like sunt for en voksen person som en baby ? 1
ThaHoward Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Vet ihvertfall om noe som heter amme te. Om det fungerer, og hvordan det fungerer vet jeg ikke
BuffyAnneSummers Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Noe kvalmestillende medisin kan gi brystproduksjon hos både menn og kvinner. Husker dessverre ikke merket.
Wohooo Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 http://www.nrk.no/programmer/radioarkiv/sann_er_livet/samfunn/1065615.html "Hvis brystvortene blir stimulert nok over uker, kanskje måneder, kan de etter hvert begynne å lage melk."
Baranladion Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Du kan jo kjøpe morsmelkerstatning, varme denne i mikroen og la han ligge i armene dine og drikke av tåteflaske? 8
Anbefalte innlegg