Gå til innhold

Utestengt fra San Andreas MP


Anbefalte innlegg

Hallo folkens.

 

Jeg er jævlig forvirret på en ting. Liker å spille på en server på SAMP men så har de utestengte meg

og vil ikke la meg inn igjen. Så det jeg lurte på er at hva er det de har utestengt?

 

-Følgende har jeg gjort.

 

-Byttet Ip

-Prøvd å logge på med en annen router

-Laget ny konto

-Reinstallert spillet

-Reinstallert SA:MP

-Slettet alle brukerfiler osv.

 

Så derfor grubler jeg på hva de har utestengt.

post-218663-0-44631200-1314478500_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har ikke din mac adresse. Jeg har selv en server, og jeg kan se absolutt ingen mac adresser i loggene. Det eneste er ip adressen.

 

Så vilken ip adresse har du prøvd og bytte? Om det er den interne imellom ruteren og maskinen din hjelper det fint lite. Det er adressen som er ut av ruteren, ikke til maskinen fra ruteren som er blokkert. Du har vel ikek hacket på en server, eller hatt noen på besøk som har gjort dette?

Lenke til kommentar

Jeg var på ferie så har jo lillebroren min hatt det litt gøyt på min pc , og nå tror ikke eierne av serveren på meg. Han gjorde all slags faenskap , blokkerte broer , kræsjet i alle noe som ikke er lov på den serveren.

 

Jeg har byttet WAN ip addressen , men jeg har også koblet meg til naboen sitt nett. Og jeg har aldri vært koblet til naboen sitt nett når jeg har spilt det

Lenke til kommentar

du kan ikke endre en MAC adresse men du kan spoofe den, altså du får pc'en til å si at den har en annen MAC enn den har.

 

riktig nok så er det en del utstyr hvor man kan endre adressene men det har du nok ikke i hjemmenettet ditt for å si det sånn....

 

virker veldig drastisk men kanskje de har banna ip-rangen din?

Lenke til kommentar

Du har sikkert endret din lokale IP-adresse og ikke den som går mot internett.

 

Skal du ha ny IP-adresse må du enten kontakte internettleverandør eller ha en leverandør som gir ny IP ved omstart av router.

 

Du kan laste ned en VPN-løsning for å spille, men dette vil medføre høy latency.

Lenke til kommentar

bytte mac på selve pc'en er umulig men det funker å bytte på routeren men jeg skjønner ikke hva de har bannet

 

Garantert din WAN IP-adresse. Les om WAN og NAT-ing før du spør igjen.

 

Og jo, det er fint mulig å endre MAC-adresse på et interface.

 

Skjønner rett og slett ikke en dritt fordi jeg har installert spillet på min andre pc som ikke er så god til å kjøre spill men jeg kom innpå og alt funket. Brukte samme ip adresse

 

Så det har ikke noe med nettverket mitt å gjøre , de har bannet et eller annet på selve pcen min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...