Cleveland Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Nettopp gått til innkjøp av en Macbook, etter å kun ha sverget til windows. Så lurer enkelt og greit på om noen som har tips til sider hvor jeg kan lære å bruke den?
Cleveland Skrevet 27. august 2011 Forfatter Skrevet 27. august 2011 (endret) Installer windows? hehe. kanskje med tiden må gi OS X en sjanse først! Endret 27. august 2011 av Cleveland
Zabaniya Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Den er ganske enkel å bruke. Hva trenger du hjelp til?
Euklid Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Noen år gammel, men likevel mye nyttig: http://mac1.no/switch
cfg Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 OSX er så enkelt, gjorde det samme som TS og kom meg fort inn i hvordan OSX funker. Mitt tips til deg, lek deg med det, så finner du fort ut av hvordan ting fungerer! Kjøpte du laptop, kos deg med multitouch pekeplate!
Mortis360 Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Mitt beste tips er også å fikle så mye som mulig, så kommer det seg. Det var slik jeg ble kjent i OS X når jeg kjøpte MB Pro i April. - Mortis
Snikpellik Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 OSX er utrolig enkelt, det største problemet når man bytter er jo som regel at man er helt vant til Windows, og at ting dermed er på merkelige steder
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 OSX er kontra Windows mye mer "simplere". Der er svært lite "nettverks" funksjoner til å begynne med, men etter hvert kommer det frem funksjoner som du hadde på Windows maskinen din. Fildeling, remote desktop, åpning i brannmur, alt dette kommer du før eller senere til. De funksjonene er der, bare puttet litt vekk fra der du er vant til å finne dæm. Senere finner du at OSX mangler endel, så må du lete på nettet etter måter f.eks. spille av mkv filer. Program til å pakke ut rar filer. Mounte iso filer. Eneste du ikke trenger å prøve så langt jeg vet, er å spille av blu-ray.
Mats Aa Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Det ligger mange filmer om hvordan Macen fungerer på Apple sin hjemmeside. De har til og med en film som viser de grunnleggende tingene når du går fra en PC til en Mac. Link til filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå