Gå til innhold

XCOM - over 20 minutter med video fra E3-demoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant video. Jeg synes combat virket veldig likt både Gears og Wars cover-bruk og Mass Effect, med både coverbruk og måten en styrer squaden. Når vi i tillegg kan oppgradere squads og utforske og oppdage ny teknologi er det lovende for min del. Jeg liker den type spill. Jeg er spent på å høre mer om hvordan den andre delen med å utforske teknologi og bygge squads blir. De nevnte litt i videoen, men det var så lite i forhold til combat-demoen.

Mange spillfranchiser har godt av å relansere seg og kunne endre konseptet litt siden den gamle måten kan være litt gammeldags nå. Status quo er ikke alltid det beste. Jeg er nok litt mer positivt innstilt til dette spillet nå enn jeg var da jeg så den første teaseren for ett halvt års tid siden eller noe (mulig det er enda lenger siden).

Skrevet

Kanon stemning! Artig konsept med aliens også. Mer usikker på selve spillet. Det minner meg om Singularity. Men som jeg var inne på i en annen tråd... Alle disse konsollspillene er jo helt like, og det eneste som skiller de fra hverandre er skuespillerene og kulissene (ikke ulikt Van Dammes filmer på 90 tallet :p )

Jeg synes det er helt ok at de rebooter konseptet, men jeg synes vel forsåvidt ikke at det er greit at de bruker ett navn som om det er en oppfølger- når det egentlig ikke èr en oppfølger. Skulle ønske at de hadde brukt sectoids, snakemens etc. men samtidig så er jo dette blitt gjort før, og det har floppet fullstendig. Så for meg, ut ifra det jeg ser av kulisser og innhold er det helt ok at de gjør som de selv vil, for det ser ut til å funke! :w00t:

Gameplay derimot, kommer til å være årsaken til at jeg aldri gjennomfører dette spillet. Det ser jeg allerede før jeg har prøvd spillet. Det stinker konsoll av dette :nei: Og jeg har allerede "spillt" dette spillet, i form av andre spill, bare med andre kulisser og skuespillere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...