Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistet følelsene for meg?


Anbefalte innlegg

I sommer tok ei jente jeg kjenner kontakt igjen etter ei stund borte fra der jeg bor ,og vi møttes på en kafe.

Har kjent henne siden 2007 og snakket ofte med henne på msn og på facebook.

På kvelden fikk jeg melding på facebook at hun hadde følelser for meg,og vi møttes noen ganger før jeg dro til min hjemby på ferie.

 

Jeg ble i der i 3 uker,mens jeg chattet med henne på msn hver dag.

 

Hun savnet meg så mye så jeg reiste hjem for å møte henne . Men hun ble syk og etterhvert måtte hun på sykehus.

Jeg besøkte henne på sykehuset og satt i 5 timer på en benk sammen med henne den dagen.

 

Hun ble utskrevet dagen etter og jeg hentet henne. Kjørte hjem til meg og hun lå i mitt fang i sofaen og hadde det fint, deretter kjørte jeg henne hjem på kvelden.

Snakket med henne på msn da jeg kom hjem og dagen etter(Søndag).

 

På mandag ettermiddag skriver hun at venninnen hennes skulle flytte og at leiligheten ble ledig og jeg trodde først hun ville ta over,men jeg hadde sagt at jeg var på utkikk etter ny plass å bo også ,så ble litt ivrig på msn så jeg sa at venninnen måtte gi en god presentasjon av oss.

Så skrev jeg at jeg nå fikk lyst til å flytte.

 

Etter dette hørte jeg ikke mer fra henne.Ringte henne på tirsdag og hørte hun var oppskaket ,men jeg skjønte ikke helt hva hun mente,men etter en stund fikk jeg forklart at hun hadde fått pannikk fordi hun trodde at vi skulle flytte sammen i leiligheten,og hadde dårlig opplevelse med det fra før med en annen kar.

 

Da jeg ringte henne var hun hos venninnen og diskuterte hva jeg hadde skrevet.

Hun hadde mistet følelsene for meg sa hun og måtte ha noen dager å tenke litt.

Jeg ventet 2 dager uten en lyd fra henne ,og sendte meldinger på mobil og facebook for å få henne til å snakke med meg.

 

Men hun snakket kun med vennene sine i stede for å spørre meg om hva jeg mente.

 

Jeg hadde knotet det virkelig til i msn-samtalen da hun trodde altså at jeg ville flytte sammen med henne med en gang ,men jeg mente jo egentlig at hun skulle si til venninnen sin at hun skulle gi oss et positivt inntrykk ,men venninnen kjenner ikke meg så hun måtte anbefale min kjæreste isteden slik at jeg kunne ta over leiligheten.

Men med mitt dårlige ordvalg skremte henne ,og misforståelsene florerte.

 

Hun ble borte fra msn og facebook ,jeg satt hjemme og hørte ikke noe fra henne, ble bare mere bekymret og fikk sendt meldinger på mobilen , men hun var hos andre venner...

 

På vei hjem fra jobb dagen etter knakk jeg sammen ,jeg rett og slett strigråt i regnet mens jeg syklet hjem.

Hadde ikke kontroll på følelsene i det hele tatt.

Jeg var så skuffet over meg selv og hvordan hun hadde oppført seg, om misforståelsene og at hun ikke pratet med meg om problemet.

 

Hun kom på msn noen dager senere ,men hun oppførte seg som vi aldri har vært kjærester ,så jeg spurte om hun hadde tenkt på vår situasjon ,og da sa hun hadde kommet fram til at vi skulle bare være venner nå.

 

Etter dette har dagene vært meget tunge.

Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre lenger ,finner ingen mening med hverdagen ,for plutselig ikke snakke på msn med henne lenger ble alt så stille og jeg blir sittende å tenke på alt som var så fint til å ende slik.

 

Er det så "lett" å miste en følelsene for en person? eller hva mener dere?

Ville dere snakket med en venn,eller ville dere tatt opp problemet med den som skulle bli kjæreste med?

 

Postet av anonym: b12cac92084273c507a043d3ee3eb6ea

 

Postet av anonym: b12cac92084273c507a043d3ee3eb6ea

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke så mye annet valg enn å gi hun tid, eventuelt snakke med hun og spørre om det er noen som helst sjanse for at dere kan bli sammen igjen

(går utifra at det er dette du vil). Hvis hun sier det ikke er noen sjanse så er det egentlig ferdig med den saken og jeg råder deg til å bryte kontakt

og komme deg videre i livet og kjærlighetslivet ditt (med mindre du klarer å miste alle følelser for hun og fortsatt være venner, men det anbefaler jeg ikke).

 

Hvis hun derimot skulle si at det er en sjanse kan du jo bare spørre hvordan det går med hun en gang iblant,

bare pass på at du ikke blir masete da dette kan, og vil mest sannsynlig vil ødelegge alt.

 

Dette er ikke en fasit, bare mine tips. Håper det hjelper deg på noen måte. Og ja det hjelper ofte å snakke med venner, få ut frustrasjon eller hva det nå

enn skulle være du har på hjertet. Bare pass på at det er en god venn.

Lenke til kommentar

Du har ikke så mye annet valg enn å gi hun tid, eventuelt snakke med hun og spørre om det er noen som helst sjanse for at dere kan bli sammen igjen

(går utifra at det er dette du vil). Hvis hun sier det ikke er noen sjanse så er det egentlig ferdig med den saken og jeg råder deg til å bryte kontakt

og komme deg videre i livet og kjærlighetslivet ditt (med mindre du klarer å miste alle følelser for hun og fortsatt være venner, men det anbefaler jeg ikke).

 

Hvis hun derimot skulle si at det er en sjanse kan du jo bare spørre hvordan det går med hun en gang iblant,

bare pass på at du ikke blir masete da dette kan, og vil mest sannsynlig vil ødelegge alt.

 

Dette er ikke en fasit, bare mine tips. Håper det hjelper deg på noen måte. Og ja det hjelper ofte å snakke med venner, få ut frustrasjon eller hva det nå

enn skulle være du har på hjertet. Bare pass på at det er en god venn.

 

Jeg vet ikke lenger hva jeg vil. Prøver å gi henne tid,men slettet henne fra facebook ,msn og på mobil.

Klarer ikke se henne logge på lenger.

Blir for mange minner.

 

Har hatt mange gode venner å snakke med og vet at jeg ikke kunne klart meg uten de.

 

Postet av anonym: b12cac92084273c507a043d3ee3eb6ea

 

Postet av anonym: b12cac92084273c507a043d3ee3eb6ea

Lenke til kommentar

Høres i grunnen ut som om hun selv har noe hun sliter med, eller så har hun aldri hatt noen virkelige følelser for deg i det hele tatt. Hun er ikke verdt din tid om hun skal være så overlegen og "dum" mot deg.

 

Få henne slik du har allerede gjort, ut av livet ditt. Det finnes rikelig med gode fisk der ute i havet. Det tar bare litt lenger tid noen ganger å dra inn den rette på kroken.

Lenke til kommentar

Høres i grunnen ut som om hun selv har noe hun sliter med, eller så har hun aldri hatt noen virkelige følelser for deg i det hele tatt. Hun er ikke verdt din tid om hun skal være så overlegen og "dum" mot deg.

 

Få henne slik du har allerede gjort, ut av livet ditt. Det finnes rikelig med gode fisk der ute i havet. Det tar bare litt lenger tid noen ganger å dra inn den rette på kroken.

 

Jeg prøver å glemme alt,men plutselig kommer tankene opp igjen og jeg holder på å knekke sammen.

 

Alt blir veldig rotete,negative tanker dukker opp. Vil bare ønske hun aldri hadde startet dette forholdet. :(

 

Skulle ønske hun kunne sagt sannheten for meg. Om hun i det hele tatt har hatt følelser for meg,for jeg likte henne godt og hadde det fint sammen før misforståelsene begynte. :cry:

 

Postet av anonym: b12cac92084273c507a043d3ee3eb6ea

Lenke til kommentar

Veldig lett å tenke sånn. Har blitt trollet jeg og i min tid, men har heldigvis funnet en fantastisk jente som er der for meg. Mitt tips for kvelden. Gå å legg deg! Er ikke lurt å sitte oppe så sent på kvelden og deppe alene. Tro meg, har selv vært der og ingenting slår litt god natts søvn etter alt sukker inntaket på en lørdag :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...