Gå til innhold

Poste via epost i Wordpress


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å poste via epost i Wordpress. Alt virker som det skal, og dette er det eneste problemet jeg vet om.

 

Har fyllt ut følgende under SETTINGS->WRITING (bruker falske adresser som eksempel)

 

Mail Server: pop3.minwebhost.net (pop3) Port 110 (som andre adresser jeg har på dette domenet)

Login Name: [email protected] (må bruke HELE epostadressen som brukernavn på POP3-serveren)

Password: mittpassord (riktig passord)

 

Jeg mistenker sterkt at Wordpress prøver å logge seg inn med brukernavn "abc" istedenfor "[email protected]", og lurer da på om det er en måte å lure Wordpress til å bruke hele som login name?

 

Får forresten "POP3 pass: Authentication failed [-ERR Invalid login or password]" som feilmelding når jeg sjekker wp-mail.php.

Endret av Evilworm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker min webhost sin pop3 server ja (skal rette opp på første post her asap). Med riktig brukernavn (hele epostadressen, ikke bare foran @) og pop3-server-adresse med port 110.

 

Likevel mistenker jeg Wordpress for å splitte opp epost-adressen (som er mitt brukernavn/loginnavn) til bare det som står foran alfakrøll (@).

 

EDIT: forandret til minwebhost.net nå, slik at du forstår meg bedre forhåpentligvis. Har også testet epost-serveren og får svar om at den mottar som den skal.

Endret av Evilworm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...