Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lå med jente som har type, ble forelsket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør man da? :/ De har vært sammen i ca et år og jeg har seriøse problemer med å holde meg unna og jeg vet hun har det på samme måte. Jeg skjønner at det ikke er aktuelt for henne å droppe typen som hun har investert så mye tid i.. Bør jeg bare holde meg unna?

Hei, kjør på sier nå jeg! Hadde forholdet vært verdt så mye for henne så hadde hun aldri liggi med deg i første omgang

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du var med henne før hun var sammen med noen andre, eller samtidig?

 

Hvis hun var utro, så ville ikke jeg vært komfortabel med henne med mindre hun tok det opp med kjæresten. Jeg ville ikke være særlig lysten på å bli sammen med noen som er i stand til å svike kjæresten sin på den måten.

Endret av KarlRoger
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du var med henne før hun var sammen med noen andre, eller samtidig?

 

Hvis hun var utro, så ville ikke jeg vært komfortabel med henne med mindre hun tok det opp med kjæresten. Jeg ville ikke være særlig lysten på å bli sammen med noen som er i stand til å svike kjæresten sin på den måten.

Samtidig, hun hadde vært sammen med typen en god stund og fortsatte å spørre meg om hvorfor vi ikke møttes før.. Usikker på om det noensinne kan bli komfortabelt nei, utroskap er i mine øyne omtrent utilgivelig, men jeg tror også at jenta virkelig liker meg.

 

Hei, kjør på sier nå jeg! Hadde forholdet vært verdt så mye for henne så hadde hun aldri liggi med deg i første omgang

Og hvordan går man fram for å kjøre på med ei opptatt jente som man alt har kjørt på med? :p

 

Postet av anonym: c1b941564fd82b76e6b25cf93659e89a

Lenke til kommentar

Hvis dere å blir sammen, og det viser seg at forholdet begynner å halte litt (kanskje spekulasjoner om utroskap fra din side osv.), tror jeg det er STOR sannsynlighet for at jenta vil begynne å angre, mene at du stjal henne fra kjæresten osv. Et slikt scenario som du beskriver er aldri en god grobunn for et godt og langvarig forhold.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Etter spillets regler (hva nå de er verd) så er det den som vil bytte kjæreste som må ta initiativet, i dette tilfellet jenta. Hun får slå opp med ham først, så vet du at det er fritt fram. (I den grad du ikke bekymrer deg for hvordan han tar det.)

 

Så lenge hun ikke gjør det så er det som alltid i slike situasjoner: Nå overlater hun ansvaret - enten det går bra eller ikke - til deg. Det ansvaret vil du ikke ha, bare for å få litt "forbuden" sex mens hun bestemmer seg. (Som utallige elskerinner rundt om i verden kan attestere, en av verdens største løgner er "Jeg liker deg best, men [sett inn grunn til at han ikke kan forlate kona akkurat nå]...")

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

LITT rakettforskning er dette dog, for vanskelig er det i praksis, men i teorien er det svært lett

 

Postet av anonym: c1b941564fd82b76e6b25cf93659e89a

 

Dette er noe du må forbedre deg på viss du skal ha kjerring her i livet uansett.

 

Men man må jo spørre seg hva som gjør deg så spesiell at hu ikke gjør det samme mot deg litt lengre ned i veien.

Endret av Sinnapels
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er ikke rakettforskning. Vil hun ha deg, så slår hun opp med ham. Slår hun ikke opp med ham, så er du ikke førstevalget. Du kan selvsagt gamble på at du blir det etterhvert, men det har relativt dårlige odds.

 

Geir :)

 

NAIL

ON

HEAD!

 

Dessuten - hvis hun er sammen med en fyr, og knuller deg - hva får deg til å tro at hun vil gjøre det annerledes dersom hun er sammen med deg? DA vil hun seff knulle en annen da også.

Lenke til kommentar

Hehe, takk, da får jeg holde meg nær en uke til å heller holde meg unna. LITT rakettforskning er dette dog, for vanskelig er det i praksis, men i teorien er det svært lett

 

Når hun nå har vært utro til fordel for deg denne gangen, så er sannsynligheten stor for at hun også vil være utro til fordel for en annen dersom hun bryter med hennes nåværende type og heller blir sammen med deg.

 

Ei dame som dette ville jeg holdt meg langt unna. Tenk på denne fyren som aner null og niks og tror hun er til å stole på. Neste gang er det din tur å stå i hans sko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...