Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Takler ikke jenter på min alder.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kan begynne med litt kjapp lett historie. Jeg er 15 år, hadde første "kjæreste" når jeg gikk i 4-5 klasse, utover det har jeg vel hatt rundt 5-7.

Aldri kysset en jente fordi jeg rett og slett ikke har følt for det, men dog har de. Det lengste forholdet var rundt 1-2 måneder, så ikke noe uber seriøse greier.

 

Her er det jeg stusser litt på, jeg er femten år, har mange hormoner i kroppen og skal liksom være så opptatt av å ha sex som de andre på min alder. Jeg er ikke sånn, jeg føler ingen tiltrekking unntatt på utseende av de på min alder. Humoren, måten de oppfører seg er bare irriterende syntes jeg. Jeg har hatt 3-4 mulige kjærester de to årene jeg har gått på ungdomsskolen, men det eneste jeg ville var bare å snakke med de. De ville ha forhold, jeg ville ikke. Jeg merker og at det er noen jenter som fint kunne hatt sex med meg, men jeg vil ikke det heller. Dette skjønner jeg ikke en dritt av, jeg har ingenting imot sex, kan fint ha det nå, men det blir på en måte feil av en eller annen grunn. Føler jeg bare driter i utseende nå ut dette året, fordi jeg er lei jenter, uten å ha hatt noe særlig mye med de å gjøre i det siste.

 

Føler alle bare bryr seg om utseende og hvor god du er til å snakke dritt om folk, og jeg er blitt så lei det nå at jeg vil heller se dårlig ut sånn at ingen jenter liker meg. Det er så få det faktisk går ann og ha en seriøs samtale med, og de som det går ann med ser enten forferdelig ut (utseende teller, believe it or not,) eller er "forbuden frukt".

 

Dette kan da faen ikke være normalt for en på 15 år? Er det noen som vet hva som feiler hodet mitt, eller ett eller annet. Fordi ingen andre er sånn, hvertfall ikke som jeg kjenner. Om det er jeg som har alt for høye forventninger eller hva det er, så er det flott at dere bare sier det til meg.

 

Det var vel alt, håper jeg får noen gode svar, og ja jeg vet, det er ett lite luksusproblem.

 

Postet av anonym: 26ad255c869cd3491f904b96b299c5d3

 

Postet av anonym: c5f888ea3f4b62962d18d1d43bc47a8a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sen utvikling muligens. Du nevner at du "har ingenting imot sex, kan fint ha det nå", og jeg antar at du ikke har noen problemer på egen hånd. Kroppen er biologisk klar for pro- og rekreasjon, så og si. Det kan være enten at hodet ditt ikke er med på leken (forskjellige deler av kroppen utvikler seg i forskjellig tempo) eller ikke vil være med på leken (at du er aseksuell, eller at du har en annen seksuell legning som du ikke har forsøkt ennå).

 

Du ber om å bli fortalt om du har for høye forventninger. Du vil ha utseende og noen man kan føre en samtale med. Vel - når det gjelder kvinner har våre venner over dammen en huskeregel: "Beautiful - Smart - Mentally stable. You get to pick two." Make of it what you will. ;o)

Lenke til kommentar

Sen utvikling muligens. Du nevner at du "har ingenting imot sex, kan fint ha det nå", og jeg antar at du ikke har noen problemer på egen hånd. Kroppen er biologisk klar for pro- og rekreasjon, så og si. Det kan være enten at hodet ditt ikke er med på leken (forskjellige deler av kroppen utvikler seg i forskjellig tempo) eller ikke vil være med på leken (at du er aseksuell, eller at du har en annen seksuell legning som du ikke har forsøkt ennå).

 

Du ber om å bli fortalt om du har for høye forventninger. Du vil ha utseende og noen man kan føre en samtale med. Vel - når det gjelder kvinner har våre venner over dammen en huskeregel: "Beautiful - Smart - Mentally stable. You get to pick two." Make of it what you will. ;o)

Kan være jeg har formulert meg litt dårlig. Det seksuelle med jenter på min skole kan jeg fint ha, men personligheten til mange blir turn off. Sen utvikling tenkte jeg litt på og, men trodde ikke det kunne være det siden den forrige kjæresten min var det jeg som hadde kjærlighetssorg.

Når man er aseksuell gjelder det onanering og? Tviler sterkt på at jeg er homofil, men jeg vet vel egentlig ingenting før jeg har prøvd det..

 

Og nei, jeg har ingen problemer på egenhånd.

 

Postet av anonym: c5f888ea3f4b62962d18d1d43bc47a8a

Lenke til kommentar

Du skriver ikke noe om du liker jenter som er eldre enn deg for eksempel?

 

Det kan godt hende du bare er litt mer moden enn du føler jentene er. 15år gamle jenter kan ofte bli veldig dramatiske og være umulig å ha noen som helst forbindelse med :p

 

Hva med jentene som er litt mer rolige og ikke gjør så mye ut av seg? Har du samme syn på de?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du skriver ikke noe om du liker jenter som er eldre enn deg for eksempel?

 

Det kan godt hende du bare er litt mer moden enn du føler jentene er. 15år gamle jenter kan ofte bli veldig dramatiske og være umulig å ha noen som helst forbindelse med :p

 

Hva med jentene som er litt mer rolige og ikke gjør så mye ut av seg? Har du samme syn på de?

Jentene på min alder nå hvertfall er enten så utseende fikserte, skal rakke ned på andre med meningen som faktisk har noe vetig i seg. Alle som ikke er homofob, drittslengere og bruker 90 tusen på klær hvert år er idioter. Jeg er litt på den siden, men det er ikke meg i det hele tatt. Jeg har mange meninger, som det ikke er verdt å nevne fordi det blir bare sett ned på uansett. Og til dere som mener vær deg selv, det går ikke på ungdomsskolen. Jeg gidder ikke å være den rare fyren som ikke har noen venner, da tar jeg heller på meg ett falsk ansikt i ett år, og håper videregående blir bedre.

 

Utseendemessig så tenker jeg at jeg er ikke som en standard 10 klassing. 175cm høy og veier 50-55 kg. Jenter faller for meg fordi jeg er "søt" og har en personlighet som de liker. Jeg har ett par jenter jeg kjenner absolutt alt om, men som sagt er de forbuden frukt.

 

Eldre jenter er noe jeg ikke har hatt noe særlig med å gjøre. Flyttet inn ett år før ungdomsskolen og for å liksom ha kontakt med eldre i ungdomsstiden må du ha den dritt slengingen for å høy sosial status. Pga det har jeg ikke blitt kjent med veldig mange jenter eldre, men f.eks i mitt klassetrinn vet nok alle hvem jeg er :).

 

Jeg gleder meg til videregående dog, håper det er bedre skolemiljø der.

 

Postet av anonym: c5f888ea3f4b62962d18d1d43bc47a8a

Lenke til kommentar

Njæ, jeg angrer ikke på noe. Ungdomsskoletiden er kanskje, med unntak av de første ukene på universitetet (måtte dette vare lenge), den beste tiden i livet mitt.

 

Om du ikke føler for å gjøre noe så trenger du ikke gjøre det, lytt til deg selv. Drit i hva alle de andre sier.

Lenke til kommentar

Njæ, jeg angrer ikke på noe. Ungdomsskoletiden er kanskje, med unntak av de første ukene på universitetet (måtte dette vare lenge), den beste tiden i livet mitt.

 

Om du ikke føler for å gjøre noe så trenger du ikke gjøre det, lytt til deg selv. Drit i hva alle de andre sier.

Neida, ungdomsskolen er helt greit liksom. Men jenter der er ikke noe for meg egentlig, er bare det som er negativt med det.

 

Postet av anonym: c5f888ea3f4b62962d18d1d43bc47a8a

Lenke til kommentar

Njæ, jeg angrer ikke på noe. Ungdomsskoletiden er kanskje, med unntak av de første ukene på universitetet (måtte dette vare lenge), den beste tiden i livet mitt.

 

Om du ikke føler for å gjøre noe så trenger du ikke gjøre det, lytt til deg selv. Drit i hva alle de andre sier.

Neida, ungdomsskolen er helt greit liksom. Men jenter der er ikke noe for meg egentlig, er bare det som er negativt med det.

 

Postet av anonym: c5f888ea3f4b62962d18d1d43bc47a8a

 

Enig der, de er (var ihvertfall på min tid) veldig grunne og overfladiske. Ser kun etter materielle goder og gjør kun det som gagner dem og egoet deres. Ingen meninger om noe, og alt er så jævla "careface" :p

 

Har man meninger om noe / kan et fag over middels godt er man med en gang en "jævla nerd"..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Njæ, jeg angrer ikke på noe. Ungdomsskoletiden er kanskje, med unntak av de første ukene på universitetet (måtte dette vare lenge), den beste tiden i livet mitt.

 

Om du ikke føler for å gjøre noe så trenger du ikke gjøre det, lytt til deg selv. Drit i hva alle de andre sier.

Neida, ungdomsskolen er helt greit liksom. Men jenter der er ikke noe for meg egentlig, er bare det som er negativt med det.

 

Postet av anonym: c5f888ea3f4b62962d18d1d43bc47a8a

 

Enig der, de er (var ihvertfall på min tid) veldig grunne og overfladiske. Ser kun etter materielle goder og gjør kun det som gagner dem og egoet deres. Ingen meninger om noe, og alt er så jævla "careface" :p

 

Har man meninger om noe / kan et fag over middels godt er man med en gang en "jævla nerd"..

Helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...