Gå til innhold

Er dette tilbudet dyrt?


Anbefalte innlegg

Eg vurderer sterk og kjøpe denne pc'en når eg får skaffe penger.

Den må kunne spille det siste i spill.

 

http://www.tscdata.no/index.php?p=golden%2B

 

Får eg mye for pengene eller bør eg ikke kjøpe denne.

En ut av mange grunner til at eg vil kjøpe denne er at denne bedriften er bare 1mil fra der eg bor. Og du får 3års service og garanti. Derfor kan eg bare reise inn med maskinen vist det er problemer.

 

Men vist denne maskinen er dyr så kjøper eg den ikke.

 

Eg har et geforce 4 ti4200-td8x som eg setter i stede for det som følger med og eg kutter ut cd-brenneren og setter i en dvd-brenner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det var så veldig gal pris på den, men det er ikke noe jeg ville gått å/og kjøpt. Sammenlignet prisen med PC-byggeren på Komplett.no, og det ble så å si det samme. Det er viktig å få med at det blir en del penger i frakt også.

 

Du lærer jo mye mer av å bygge maskinen selv da, kanskje det er grunn nok? :shrug:

Lenke til kommentar

vel jeg ville ikke gått for denne løsningen. sjekk priser på komplett.no (eller andre webshops)

 

Jeg har laget et eks. til deg:

 

cpu: amd xp 2500+ Barton. boxed (dobbelt så mye cache som xp2600+ lett overklokkes til xp 3200) (boxed dvs med vifte)

 

Ram: cruicial 512 mb pc 3200 400mhz.

 

cd brenner : asus 52x24x52x

 

dvd brenner: NEC eller pioner

 

HD: WD 120gb med 8 mb cache

 

Skjermkort: ati 9200 128mb ddr 8xagp

 

Hovedkort: abit kd7 8xagp

 

logitech trådløst tastatur + mus

 

19" skjerm

 

miditower med 300w strøm

 

ca pris for dette er 10.900,- (ta bort dvd brenneren og det blir ca 1500,. billigere)

 

men sjekk selv det er mye å velge mellom!

 

ps! jeg sjekket bare fort og gæli, kan hende du (eller andre her i forumet)finner bedre løsninger .

 

hilsen espresso

Lenke til kommentar

10900,-ikke 11900,- bare ca pris (hoderegning) psdata sin løsning med skjerm koster da fort 13500,- men ja , meget bra skjermkort på den, men litt slapp ram? eller?

 

jeg har ikke noe særlig peiling på data selv, men har handlet fra komplett noen ganger - derfor anbefaler jeg dem.

 

 

espresso

Lenke til kommentar

HK: Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDR 864,-

CPU: AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus BOXED 905,-

RAM: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond 1115,-

HD: Seagate Barracuda 7200.7 120GB 1160,-

CD-brenner/DVD: LG CD-brenner IDE 48x/24x/48x/16x Combo 663,-

Kabinett: Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort 905,-

Tastatur: Logitech Internet Navigator Keyboard SE 350,-

Mus: Logitech MX500 Optical Mouse 414,-

Skjermkort: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB 3635,-

Skjerm: Samsung 19" CRT Syncmaster 957P TCO99 1906,-

OS: Microsoft Windows XP Home Edition 905,-

Totalt: 12872,-

 

Hvis du har OS fra før så blir denne maskinen å koste 12240,- og den er MYE bedre enn den TSC Data

Lenke til kommentar

"Den er utrolig rask på tung grafikk og video, og den gjør all redigering til en lek. Dette er en kraftmaskin slik vi mener at den skal være."

 

Nåh.

 

To punkter:

1. Skjermkortet er ikke bra, som sagt allerede. Men det er jo eneste skjermkortet disse folkene har på lager, så er kanskje ikke alternativet helt opplagt.

2. Sjekk hva slags merke den skjermen har før du evt. kjøper. For tips om hva som er gode skjermer, se skjermguiden.

 

Om personlig service betyr mye for deg, vil du sikkert bli fornøyd med maskinen. Men du får definitivt mer for pengene andre steder. Sjekk DinSides tester av sub-10000kr-maskiner for bedre alternativer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...