Gå til innhold

Hjelper en svensk venn med pc kjøp. Komplett.SE Gamer i20


Anbefalte innlegg

Hey!

 

Jeg hjelper en venn i sverige som skal kjøpe seg ny gamingpc. Hun er ikke avhengi at top-notch grafikk, men forventer å makse ut spill som Fallout 3/NV, WoW, Minecraft, Mass Effect 1&2 og Battlefield BC2.

 

Hun vil også ha god nok ytelse til å kunne dra kommende titler som BF3, Skyrim og SW:TOR med gode grafikk instillinger.

 

Hun har ikke så mye peiling på pc-er og valgte da at hun ville bestille fra Komplett.se, og lar de bygge den der.

 

PC-en som er akutell er en Komplett Gamer i20 til SEK 8k, eller ca NOK 7k.

 

Jeg har da anbefalt den til henne, men jeg lurer på om det er noen endringer som burde gjøres, og vil da forsikre meg at jeg anbefaler en god PC som vil funke en stund.

 

Noen innspill?

 

Ser da bra ut for meg, GTX560, i5-2500k, 8gb RAM og en rask hardisk er da ikke so værst for 7.000 norske kroner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke GTX560 et solid skjermkort da? Har GTX560TI selv, og så lenge det ikke er for stor ytelseforskjell på TI versjonen og vanlig versjonen så tror jeg hun klarer seg med det skjermkortet.

 

Har vurdert SSD, men det er gaming ytelsen vi prøver å få mest mulig av, så droppa SSD.

Lenke til kommentar

Er ikke GTX560 et solid skjermkort da? Har GTX560TI selv, og så lenge det ikke er for stor ytelseforskjell på TI versjonen og vanlig versjonen så tror jeg hun klarer seg med det skjermkortet.

 

Har vurdert SSD, men det er gaming ytelsen vi prøver å få mest mulig av, så droppa SSD.

Ti-utgaven er et godt hakk bedre. ikke-Ti er litt tregere enn HD 6870 til tross for lik eller høyere prising faktisk.

Og ikke BUMP før det har gått 24 timer siden siste post er du snill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...