Gå til innhold

HELVETE! mistet en .txt fil etter formatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er området filen på på harddisken overskrevet med nye data så er filen borte for alltid.

 

Forøvrigt kan du lese i delforumet for Lagringsmedier om forkjellige program som i en del tilfelle kan redde slettete filer. NB! All aktivitet på maskinen din reduserer mulighetene for å redde filen.

Lenke til kommentar

Det er jo over 120 partisjoner her , hver partison tar 10 min å bare åpne. Er det ikke mulig å søke gjennom alle partisjoner?

 

Overraskene hvor gamle filer jeg fant. Fant filer som er over 6 måneder gamle :O

 

Når du bruker det programmet, ser du hvor mye som blir liggende ja. 6 måneder er ingen ting, jeg har funnet filer flere år gamle på disker.

Du kan skanne ved å f.eks kun finne text filer, programmet er super avansert.

 

Et tips er å kun skanne den type filsystem du hadde da filen var borte, samt velger å skanne "ekstra" etter den filtypen du mangler (her .txt)

Se på bildene under, og så skanner du på nytt med de innstillingene.

 

PS! Det er superviktig at du ikke lagrer scaninfoen eller skriver til samme disk som du prøver å få ut data fra, det ødelegger sjansene dine til å få tilbake filen(e)

 

230811_rstudio1.jpg

 

230811_rstudio2.jpg

 

230811_rstudio3.jpg

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Selvom jeg krysset av for bare dokumenter kom det mange andre ting opp..bare at denne gangen tok det 2 timer mindre å scanne. forsatt er det utallig mange oransje disker jeg må se gjennom , det går bare ikke...

 

Og vis jeg leter gjennom, finner jeg bare de samme filene om og om igjen, kan man ikke sortere via dato?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...