Gå til innhold

BK : Hva syns dere om disse bildene


jepp300

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte veldig godt det siste bildet! :)

I bildet over det kunne gjerne veosen kommet litt mer frem :) Men begge bildene var knall, hvertfall til å være tatt uten stativ. Stødig, gitt ;)

Takker så fint du likte bilde

 

1 Bile kunne nok ha vært bere men den hade velidig travelt og var ikke mye på samme plass mere en maks 2 sec

 

 

Linsa som jeg brukte har ikke vr så jeg hae nok en god del flaks hehe :p

Lenke til kommentar

No skal eg vera heilt ærleg med deg.

 

#1

Mjukt forkus på humla, synest eg. Det er mykje tull rundt om som drar fokus vekk frå humla. Avkutta blomar, blomar i bra fokus. Dersom det er humla som er motivet, trur eg du kunne ha nytta godt av å fjerna ein del rundt humla. Dersom blomen med humle på er motivet, er du for nærme, synest eg. Eg ser ikkje heile blomen. I mitt hovud har du komponert litt i limbo: for langt vekke for humla og for nærme for blomen.

 

 

#2

Den mørke flekken til høgre passar dårleg inn, tykkjer eg. Vevkjerringa er skarp, men ikkje heilt i fokus, trur eg, i alle fall ikkje der eg skulle ynskje den var i fokus: hovud. Mykje daudt område rundt vevkjerringa som ikkje adderer til biletet. I tillegg liker eg ikkje at vevkjerringa krabbar nedover. Eg kunne tenkt meg å sjå den krabba oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...