Gå til innhold

Ny PSU!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En støysvak 350W strømforsyning fra Fortron-Source med 120mm vifte og passiv PFC. Under normal bruk vil viftestøyen ikke overstige 20 dB(A), det at viften befinner seg inne i kabinettet og ikke på baksiden gjør at strømforsyningsviften knapt vil høres - men den vil likevel gi nok kjøling. Inngang har sikring, alle utganger er kortslutningsbeskyttet.

 

Hvis du leser litt under så ville du ha sett at PSU'en støyer 20dB, noe som er MEGET stillegående.

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg skal kjøpe meg en ny støysvak PSU. Jeg sett på en Fortron/Source, 350W fra microplex. Er det noen som har erfaringer med denne, eller evt. forslag til andre støysvake PSU'er?

 

Takk på forhånd :wink:

 

AnandTech testet nylig en haug med psu'er... De testet også støy.

Les testen her: http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1841

 

I den testen er det en sparkle som virker som den er identisk med den fortron/source psu'en... Ser lik ut og har samme typebetegnelse og spec... Var stille, men ikke best i så måte...

 

Men har en slik fsp35060pn selv og hører den ikke... :-)

Eneste ulempen er at den hadde for få 12v plugger for mitt oppsett + at de var litt korte... (Har et thermaltake xaser III kabinett og forsvant litt plugger til alle viftene...)

Lenke til kommentar
Hva med lyd? Denne PSU'en temp. styrt, er det noe jeg hater så er det å ikke ha kontroll. Ved klokking og spilling, vil den bråke mye?

 

Har nevnte stforsyning og den er garantert lydløs, den kommer meget godt ut i tester også.

Vurderer å bytte den ut men ikke fordi den er dårlig men fordi jeg trenger en som har minst 24A på 12V da jeg skal ha peltier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...