glenmb94 Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 (endret) Hei! har et problem. fulgte en tutorial på youtube her forleden om hvordan man skifta ringetone. dette fikk jeg imidlertid ikke til. Fulgte denne tutorialen : http://www.youtube.com/watch?v=oyWyCH-GrjQ Men endte opp med dette; Får ikke 2 versjoner av sangen! Endret 28. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret
glenmb94 Skrevet 18. august 2011 Forfatter Skrevet 18. august 2011 Følg denne Tror ikke du skjønner. se videoen min en gang til. Det kommer ingen duplicate
itsjasonyall Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Da er det du som gjør noe feil eller dataen som er fucked.
glenmb94 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Skrevet 24. august 2011 Da er det du som gjør noe feil eller dataen som er fucked. Når jeg skriver noe, forventer jeg hyggelige svar. Rapporterer dette inn.
Pluggen Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Den siste guiden funka fjell for min del i hvertfall
glenmb94 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Skrevet 24. august 2011 Den siste guiden funka fjell for min del i hvertfall Kan ikke du laste opp en video med hva du gjorde? det står bare at den konverterer , men ingenting skjer
Pluggen Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Så lite teknisk annlagt som jeg er, så vil jeg annta at iPhone, både 5 og 6 har kommet før jeg finner ut hvordan jeg gjør alt sammen i tillegg til å fikse ringetone, men noen andre kan nok sikkert gjøre det for deg
Bjarnemann Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 For meg er det veldig enkelt å¨bytte ringetone, men jeg har ikke iPhone da. Skulle ikke iPhone være enkelt det også?
Runar Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 For meg er det veldig enkelt å¨bytte ringetone, men jeg har ikke iPhone da. Skulle ikke iPhone være enkelt det også? Det er ikke snakk om å «bytte ringetone», noe selv farfar på over 90 år får til, men å lage din egen og sende den til telefonen.
cyclo Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 For meg er det veldig enkelt å¨bytte ringetone, men jeg har ikke iPhone da. Skulle ikke iPhone være enkelt det også? Det er ikke snakk om å «bytte ringetone», noe selv farfar på over 90 år får til, men å lage din egen og sende den til telefonen. Alle telefoner jeg har har er det trivielt å lage en egen ringetone og sende til telefonen. Selv de urgamle Nokia-telefonene mine fra 10 år siden Trådstarter: Har du forsøkt på flere ulike sanger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå