Gå til innhold

BK: Årene 1965/2009! Olympus PEN S/Olympus PEN E-P2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid hyggelig med litt fotohistorie, Svein - stort + for det!

 

Ser myyye forbedringspotensiale her, men lar det ligge i og med du har valgt å legge bildet i kategorien "Visning" :tease:

 

Takker Tjerneshaugen!

Javisst er det mye som kunne vært gjort annerledes her! :thumbup: (kfr. også de fleste av de andre bildene i kategorien "Historie" som jeg har lagt ut de siste årene)...... Ta gjerne en titt på disse også - filtrer på kategori "Historie" så får du de samlet på mitt galleri... :whistle:

 

Synes bare det er artig å vise fram disse kamerane uten så mye vekt på annet..... Kommer nok av og til å legge litt mer i det på disse kamerahistoriene, men da legges nok bildene i et annet "nivå" mht. evaluering....

Kjekt at noen liker slike "historieglimt" er det dog uansett... :cool:

Lenke til kommentar

 

Takker Tjerneshaugen!

Javisst er det mye som kunne vært gjort annerledes her! :thumbup: (kfr. også de fleste av de andre bildene i kategorien "Historie" som jeg har lagt ut de siste årene)...... Ta gjerne en titt på disse også - filtrer på kategori "Historie" så får du de samlet på mitt galleri... :whistle:

 

Synes bare det er artig å vise fram disse kamerane uten så mye vekt på annet..... Kommer nok av og til å legge litt mer i det på disse kamerahistoriene, men da legges nok bildene i et annet "nivå" mht. evaluering....

Kjekt at noen liker slike "historieglimt" er det dog uansett... :cool:

 

Joda Svein, jeg har fulgt med på hele serien på gamle forumet - og kommentert en god del av de (Asbjørn/EspenT) :D

 

Samlingen din er jo glimrende objekter til øvelser i stilleben, kan være et bra vinterprosjekt :thumbup:

Lenke til kommentar

Joda Svein, jeg har fulgt med på hele serien på gamle forumet - og kommentert en god del av de (Asbjørn/EspenT) :D

 

Samlingen din er jo glimrende objekter til øvelser i stilleben, kan være et bra vinterprosjekt :thumbup:

 

 

Ja da skjønner jeg "hvem" du er.... :ph34r: (blir nok en del "gamle kjente" som dukker opp her etterhvert)....:cool:

 

Har jo noen tanker om diverse "prosjekter" med disse kameraene, og som du sier så kan jo vintrene være egnet til å gå igang med noe....., snoker f.eks. rundt på div. bruktsalg etter "andre" fotorekvisitter..... så vi får se.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...